Gå til innhold

Hva koster angrepille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

New in this shitt.. Akkurat sluttet på p piller pga bivirkninger, men vips så gikk det litt fort i svingen.

Og la oss si.. Jeg har eggløsning nå, hadde sex for en times tid siden.. Og tar angrepille i morgen.. Whats the odd of me bli smelt på tjukka??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jo best virkning jo fortere du tar den.72 timer er vel fristen,men jo fortere jo bedre

Selv ble jeg gravid selv om jeg tok angrepillen,men er ekstremt fruktbar.Du kan få bivirkninger av den,som f.eks kvalme..pass på å prøve å ikke kaste opp før det er gått noen timer..

Koster vel noe over 200 kr.Men er du under 20 år så får du den gratis på helsestasjonen for ungdom.

Skrevet

Husker ikke hva det kostet, men det var ikke dyrt i hvertfall. Godt under en hundrelapp (men dette begynner å bli noen år siden).

Jo før jo bedre, selvfølgelig. Jeg ble gravid med angrepille en gang, men da ventet jeg 2 dager. Jeg fikk ingen bivirkninger av pillen, og jeg lurer på om det kanskje var et tegn på at den ikke funket, men vet ikke...

Skrevet

Nei jeg er nok over tjue gitt. Men seriøst, over 200-lappen? Fader, har 250 kr, og bussen til byen koster i underkant av en 50 lapp.

(Nei, lever ikke under fattig grensa, men 17 mai tok på økonomien!)

*Google med full panikk å se om jeg finner pris*

Skrevet

-hei jeg skrev det kostet over 200.Fant pris:160 kroner...

Skrevet

Åå hjertelig!! :D

Litt dårlig timing å ha ubeskytta sex når man nesten ikke har cash i lommeboka, men hvem tenker vel på det "in the heat of the moment" ? ;P

Men tusen takk :)

Skrevet

Hehe:)er fort å la seg rive med i svingene ja:)Håper alt går bra med deg å lykke lykke til:):)

Skrevet

Jeg har bare litt panikk for at min kjære har supersperm, og at jeg allerede er gravid. Jeg er ikke noe sånn wow-fruktbar, men har en liten en på året og to spontanaborter på lista, og i en alder av to og tjue så holder det i massevis!

Men om det i så fall er tilfelle.. "Dreper" angrepilla det som er i ferd med å skje? Eller hva er greia med angrepiller..?

Det er nesten flaut dette her. Som sagt, jeg er to og tjue.. Og dette BURDE jeg vite! :o

Skrevet

Jeg gidder ikke google mer, så jeg svarer ut i fra det jeg mener jeg har lest om dette tidligere. Angrepillen avslutter prosessen hvis det allerede er i gang, så hvorvidt du er fruktbar sier kun noe om hvor sannsynlig det er at noe er i gang, men sier ingenting om effekten pillene har på din graviditet.

Da mine ikke funket, så var det sikkert fordi det var for sent, eller at jeg gjorde noe feil (men tror ikke det var det, men hvem vet, jeg var 16). Så ja, angrepillen dreper det som er i ferd med å skje, men etter min erfaring så kan det være grunn til bekymring hvis du ikke får noe bivirkninger. Alle jeg kjenner som har tatt dem fikk en del bivirkninger, og ingen av dem ble gravide.

Uansett, 22 eller 40, har man ikke vært bort i det før, så er det ikke så rart du ikke vet!

Skrevet

Tusen takk KOzy K, du er en engel i natten :)

Skal krysse fingra for litt kvalme eller mageknip i morgen ;)

Skrevet

Bare hyggelig:) Kvalme er den bivirkningen mine venninner snakket om i hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...