Gå til innhold

Har så ENORMT med brunt utflod:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg veldig nervøs, er 8+2 i dag, og har hatt dette i ca en uke nå..

Det er mye også, bytter truseinnlegg noen ganger for dagen, og da er det mye i dem.. Har hatt en liten blødning i uke 6..

Mistet i uke 6 i desember, da var det SA.. Det jeg frykter mest nå eg en MA.. Noen som har erfaringer, eventuelt vet hva dette muligens kan være? Vet jo at det kan være normalt med litt brun utflod men...

Skal til legen på mandag, da blir det nok tidlig UL på meg, men ikke før eventuelt tirsdagen om en uke..! Er så nervøs:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si desverre! :(

Krysser fingrene for at det bare har vært en blodansamling i livmora som det har gått hull på og at spira di har grodd seg fast oppi der! :D

Lykke til på UL! :)

Klem! :)

Skrevet

Tusen takk for det!;)

Ja, håper virkelig det, vondt å gå slik med alle disse rare tankene:(

Andre som har erfaring??

Skrevet

Må dytte litt, håper på flere svar;)

Skrevet

Har mista fire ganger, og alle fire gangene har det startet med smerter og mye blod.. Så da jeg ble gravid nå og det småblødde litt i uke fem var jeg jo sikker på at nå gikk det feil.. Men har småblødd litt frem til uke 12, da sluttet det. Var på to ul- en i uke 6 og en i uke 9, og hver gang så vi et levende foster og hjerte som slo. De kunne ikke svare meg på blødningene, men mente det kunne være noe som var oppsamlet som av og til kom ut, eller et blodkar som sprengtes.. Var mye rødbrunt og en del friskt.

Du blør jo en del da, men med MA så innbiller jeg meg at man ikke skal merke noe?? Ikke før det enten kommer ut eller man oppdager det på UL.. ????

Skrevet

Jeg har hatt både en ma og en sa. Da jeg hadde ma kom det litt mørkt utflod. Jeg dro og fikk en ul med en gang ettersom jeg hadde mistet tidligere. Fikk da konstantert en ma. Gikk da to uker før jeg fikk utskrapning, og i den perioden kom den en del mørk utflod og litt blod. Men aldri klumper og smerter som ved en sa...

Jeg synes du bør få sjekket dette med det samme, det er ikke noe godt å gå og ikke vite. Det du kan gjøre er å ringe sykehuset og be om å få snakke med vakthavende gyn. Jeg har gjort det noen ganger, og har fått komme inn med en gang.

Håper det er et sprukket blodkar eller noe slik som noen over her sier!! Det er jo veldig vanlig å blø i denne perioden av svangerskapet uten at noe er galt!:) Håper for din del at du er en av dem som har en sprell levende spire i magen!

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...