Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja så e væl eg en av dem som blir gravid bare man ser på kjæresten... E litt fortvila, men har jo bestandig ønska å få en til litt tett i alder, men det får da være grenser... Iallefall vil eldste være ett år når den andre blir født. Kor mye slit e det? Nån erfaringe? E ikke det slite som skremme meg, mer det økonomiske. Vi har et barn hver fra tidligere forhold, så vi blir jo strengt tatt en firebarns familie... Men man skal jo ha tid og råd til alt... Nån tanka om det...? Smile litt åsså da, no når eg har fått kjent litt på følelsen, e jo deilig å være gravid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masssse gratulere. Jeg ble gravid da tulle 1 ar 7 måneder. Har gått strålende. Masse lykke til med spiren.

Skrevet

Godt å høre:) Må jo bare gå bra hvis man først bestemme seg for det:)

Skrevet

Har ingen erfaringer, vil bare gratulere :)

Skrevet

heisann... =) mini her e 3 mnd å storebror e 19 mnd,det e veldig slitsomt,men ting går seg til,men vi e glad de første tre mnd e over ;-) det blir bedre etterhvert,så får dæm jo nytte av hverandre etterhvert ;-) lykke te ;-) anbefal dæ å ha eldste i barnehage :-)

Skrevet

Glemte det viktigste,hehe... Gratulerer =)

Skrevet

Gratulerer så masse!:-)

Er i samme båt vi da. Ble gravid da lillegutten var 4 mnd, så blir jammen tett her også! Men vi gleder oss stort, men er jo litt skrekkblanda fryd også, hehe:-) Har tenkt å ha lillegutt i barnehagen og være hjemme med den lille.

Termin her er 26.september. Når har du termin?

Skrevet

Så spennnede! Gratulerer! Det kommer sikkert til å gå fint, litt strevsomt i starten, men tenk når de blir større!

I forhold til økonomi - jeg synes ikke at mini har kostet oss så mye penger jeg. Tror vi kunne ha klart oss med barnetrygden bortsett fra "startutgiftene". Der fikk vi en del hjelp da, men ellers hadde vi vurdert å kjøpe brukt hvis vi ikke hadde fått ting som bilsete, seng, etc. Vi har fått arve masse klær, og hadde egentlig ikke trengt å kjøpe mer - men det er jo gøy å shoppe litt;)

Minsten kan jo arve alt av klær og utstyr, bortsett fra seng og vogn? Og barnetrygden dekker jo bleier og andre småting? Hvis det blir forskjellig kjønn er det jo ikke alt som passer, men noe vil jo kunne brukes.

Lykke, lykke til!

Skrevet

Hei, takk for alle gratulasjonan! E veldig merkelig ja....

Skal til lege om ei uke, så eg ane ingenting om kor langt eg e på vei. Har kun tatt en graviditetstest, men den va væææældig tydelig for å si det sånn;) Trur eg kan ha termin i mellom desember og februar en gang...

Har fått barnehageplass til prinsen, så det e nok lurt ja.

Må bare fordøy tankan litt og sette kroppen i gir en gang til, hehe! E jo deilig å være gravid, så det skal nok gå bra!!

Tusen takk for innspill, å kanskje eg skriv deg når eg treng litt råd, Embla;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...