Gå til innhold

Tror dere Natalia vinner ungkaren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror jeg! 99 % sikker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg og. Da rulleteksten gikk på mandag så snakte han om at han snart håpte å være i fast forhold og ha barn.

Er vel størst mulighet for at han velger Natalia da...

Skrevet

Han kommer HELT sikkert til å velge henne!! Han hadde aldri kommet til å velge en som var såpass mange år eldre enn han!

Skrevet

Ja, det tenkte jeg også. Hun andre er jo 43 år, så hun har ikke så god tid på seg til å stifte familie med han..

Skrevet

Er vel nesten opplagt at han velger henne...hadde det f.eks stått mellom Beate og Natalia hadde jeg vært mer i tvil om hvem han ville velge..

Skrevet

Ja! Med tanke på å stifte familie i fremtiden! Hadde Anita vært like ung, hadde jeg trodd det ble henne! Men alderen har tydeligvis noe å si!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har sagt helt fra starten og så uten å ha følgt med på noe annet enn reklamene at han velger en fra 20-gruppa, så jeg holder på det enda.

Hadde vært mye mer interessant om det hadde vært en 30 år gammel dame som hadde valget mellom menn i 20-åra og 40-åra.

Skrevet

Jaa, sant Riga! Menn går helst etter yngre damer, men ser jo bare i venne-gjengen at hos jenter går det like mye begge veier! Enten liker de helst de yngre, eler så faller de lettere for de eldre! + at det er lettere å starte familie når d er mannen som er eldst!

Skrevet

På tide med norsk versjon av ungkarskvinnen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...