NoDoubt Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Det tror jeg og. Da rulleteksten gikk på mandag så snakte han om at han snart håpte å være i fast forhold og ha barn. Er vel størst mulighet for at han velger Natalia da...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Han kommer HELT sikkert til å velge henne!! Han hadde aldri kommet til å velge en som var såpass mange år eldre enn han!
Trebarnsmamma30 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Ja, det tenkte jeg også. Hun andre er jo 43 år, så hun har ikke så god tid på seg til å stifte familie med han..
Trebarnsmamma30 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Er vel nesten opplagt at han velger henne...hadde det f.eks stått mellom Beate og Natalia hadde jeg vært mer i tvil om hvem han ville velge..
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Ja! Med tanke på å stifte familie i fremtiden! Hadde Anita vært like ung, hadde jeg trodd det ble henne! Men alderen har tydeligvis noe å si!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har sagt helt fra starten og så uten å ha følgt med på noe annet enn reklamene at han velger en fra 20-gruppa, så jeg holder på det enda. Hadde vært mye mer interessant om det hadde vært en 30 år gammel dame som hadde valget mellom menn i 20-åra og 40-åra.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jaa, sant Riga! Menn går helst etter yngre damer, men ser jo bare i venne-gjengen at hos jenter går det like mye begge veier! Enten liker de helst de yngre, eler så faller de lettere for de eldre! + at det er lettere å starte familie når d er mannen som er eldst!
Trebarnsmamma30 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 På tide med norsk versjon av ungkarskvinnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå