Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo natta! Tidlig på'n i morra for de fleste vel, enten jobb eller barn som kaller?

Jeg er bare dårlig på å legge meg tidlig. Pleier å være samboeren som "drar" meg i seng til normale tider, men denne uka er jeg alene med småtten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på jobb helt til kl 07.30.....-men da skal jeg rett hjem og sove ;)

Skrevet

Fordi jeg nå bare nyter det å ha tid HEELT for meg selv en stund! :) Emilie og samboern sover så da kan jeg sitte her og kope litt! :)

Skrevet

Jeg har vært så kvalm på dagen i dag så jeg har sovet mye :) da våkner jeg når kvelden kommer..

Skrevet

Fordi jeg er vergravid, hadde lyst på mer flatbrød (ref tidligere tråd om merkelige diller) og fordi jeg ikke har vett til å legge meg...

Skrevet

Jeg er syk, og sov 13 timer i natt. Derfor er jeg heller lite trøtt nå:P I tillegg har jeg så vondt i halsen at jeg ikke får sove, tror jeg. Hehe.

Skrevet

Er sykemeldt for tiden.. Så har fått inn vanen på å sove litt frampå :s

Skrevet

Skulle egenlig gjøre forsøk i naturfag, men så ble jeg sittende fast her istede... Kom hjem fra jobb 23.30.

Skrevet

Er faktisk på vei til senga.. men ble sittendes å se igjennom håndarbeidsblogger.. blir kjempeinspirert.. har så langt strikket x antall sjal, 5 luer, x antall skjerf og har nå begynnt på pulsvanter

Skrevet

Enig, det er deilig å ha tid for seg selv, og nyte stillheten! :) Gruer meg bare til å våkne i morra halv seks *gru*

Haha, skal si du strikker fort Skravlebøtta!

Skrevet

Nyter stillheten etter en hektisk dag

Dessuten er det mange år siden jeg la meg til denne tiden av døgnet.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har vondt i hodet, og prøver å få i meg noe å spise. Burde ha sovet, men er ikke i humør til å legge meg (legger jeg meg når jeg trist begynner jeg bare å gråte)

Skrevet

Fordi en viss liten en har funnet ut at det ikke er gøy å sove om natten lengre! Vært våken siden kl 16 nå....=(

Skrevet

Noen som vil bytte eller?

Jeg kan tilby; bekkenløsning, halsbrann, stive skuldre og en hel masse som tynger på de samme skuldrene! Hva har du i bytte? *flire*

Skrevet

Latskap:P Gidder ikke gå helt ut på badet å begynne å ta av all sminka og pusse tennene akkurat nå... Meeeeen... ved litt omtanke tror jeg jeg heller beholder latskapen min for meg selv! *skremt av bekkenløsning*

Skrevet

Kan forøvrig legge til at jeg akkurat har drukket ca halvannen liter vann også, så den som vil være meg litt må begalge seg på jævla mye pissing i natt:p Hahaha... *på tide å lalle jah*

Skrevet

Pøøøh, bleie du lissom...

Jeg er faktisk så gravid jeg at jeg ikke KJENNER når jeg må tisse engang, ikke før jeg reiser meg opp og fløtter litt på ungen:p

(my gådd, jeg må bli ferdig med detta svangerskapet snart ass)

Skrevet

Kjæresten innlagt på sykehus i dag, å rett før tok vi en graviditets test som va positiv... så sitt her å fundere over korsn det blir å være gravid mens man har en liten baby på 5 mnd.... Må væl sove litt, kommer en dag i mårra å...

Skrevet

Har lakenskrekk =0)

Skrevet

Kan sove lenge hver morgen når jeg har fri dager. Mannen min steller henne hver morgen siden det er han som leverer og jeg henter. Har fri hele denne uken. Sov litt lenge i dag og er ikke trøtt enda... Blir natta snart da :)

Skrevet

Er våken fordi klokka er ikke mer en en halv syv om kvelden......

Skrevet

Ikke helt trøtt, kjeder meg, og har stiv nakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...