Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ... et nydelig og perfekt hus, men med utsikt til huset ved siden av, eller et mindre pent hus, med mye oppussing, men med helt fantastisk utsikt? Jeg hadde tatt det med best utsikt. Har bodd nok av steder hvor utsikten har vært naboen:/
NoDoubt Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Det med minst tomt. Det blir vel det med utsikt til naboen. Har bodd på begge måter og trivs helt klart best her vi bor nå. Mange små barns familier rundt. Stor terrasse og lekeplass rett utfor. Bedre enn der vi bodde før. Gammelt nabo-lag. Stor tomt som krevde mye stell. Ingen brukbare lekeplasser i nærheten. 2 barn i nærheten. Gammelt pensjonist par som ene nebo, mannen var super nysgjerrig. Ei dame på 80 år som andre nabo.
NoDoubt Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Det huset trengte selvfølgelig og mye mer vedlikehold og oppussing. Kjeller var der og, jeg hater kjeller!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Alternativ en utsikten er en bonus, men betyr ikke sååå mye når alt kommer til alt.
NoDoubt Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Dette huset hadde vært helt perfekt for meg men stedsplassen er ikke aktuell: http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11217604&sid=xz4cabjKCRt045961&WT.svl=Link Alt i en pakke. Nytt, utsikt, nytt boligfelt så det er nok mange barn rundt, passe stor tomt. NYDELIG;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå