Gå til innhold

Hevelse i føttene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det? Kan det være farlig, eller er det bare hvis man i tillegg har andre tegn på svangerskapsforgiftning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke dette er farlig om du har andre tegn som høyt blodtrykk, sukker i urinen o.l. Jeg har en del hevelse i føttene nå, legene og JM har ikke sagt noe om at dette er farlig til meg ihvertfall. Eneste de sier er viktig er å legge beina høyt så fort du har mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis farlig. Ganske vanlig.

Prøv støttestrømper, spis mindre salt (jeg merker VELDIG forskjell med mye hevelser etter å ha spist mye salt) og sitt med beina opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støttestrømpa e helt genialt for hovne bein....utruli go å gå i også....annbefales...å d å ligge m beina høyt når du har mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di fleste apotek selge d...vet værtfall at alliance har d..der mine e kjøpt..men har sett di på andre...huske bare ikke navna på di apotekan..hehe...

å på butikka som selge andre helseprodukta...e kun di æ vet om sånn nu i farta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bandasjistforretninger har veldig bra utvalg;o)

 

Tror alle apoteker også fører støttestrømper, har ikke vært borti noen som ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...va bandasjistforretning æ egentli meinte å....kom bare ikke på ka d hete...hehe...sto helt stille for mæ..så takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...