Gå til innhold

hooodepine, blir sprø snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen fler med hodepine? og noen som vet hvordan det går bort? og om man kan bruke paracet helt trygt?? jeg er 14 uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bruke paracet, men styr unna Ibux. Det skal en ikke ta når en er gravid....

Skrevet

vet om det, men legen sier at jeg skal holde meg unna alt, og nå blir jeg snart fra vettet!!!!

Skrevet

Man kan fint ta paracet så lenge man ikke overdriver bruken av de..

Jeg er ikke glad i og ta smertestillendes uansett om jeg er gravid eller ei, men må man så må man..

Når jeg går gravid tar jeg bare 1 paracet i stedenfor 2..

Ibux skal man ikke bruke de 3 siste mndene av svangerskapet..

Men du kan trygt ta deg en paracet eller to..

Skrevet

Drikker du mye vann? Hvis ikke får du prøve på drikke vann. De gangene jeg hadde hodepine så drakk jeg vann, hjalp veldig mye på det..

Skrevet

drikker som besatt, men ikke så det tyter ut av ørene da, hehe! tror jeg tar en paracet og laller jeg..

Skrevet

Det er en fin liten "regel" i forhold til å bruke paracet under graviditet - Barn i alle aldre kan ta paracet.

Jeg fikk problemer med ryggen i januar. Det viste seg til slutt at det var en utglidning med låsning, men det visste ikke jeg da jeg ringte legekontoret første gangen. Der fikk jeg beskjed om at jeg kunne ta to paracet-tabletter tre ganger om dagen for en kortere periode.

Det er altså ikke farlig å ta paracet når man er gravid, men man bør holde seg unna andre smertestillende medikamenter (med mindre annet er avtalt med lege).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...