Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Tror sambo er utro å må skjekke mailen hans for å finne det ut.. Jada jeg er fæl.. Noen som har webmail fra tele2 her?? Kan han se om jeg har vært innpå neste gang han skjekker mailen sin?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Kjenner ikke til den webmailen, men har aldri sett en webmail som registerer sist gang man logget inn. Derimot er det noen som må oppdateres for å hente inn ny mail - da kan man se når den nyeste mailen er lastet inn. Bare ikke trykk på ny mail han ikke har lest selv - det blir gjerne markert. Er det forresten ikke lettere å lese gjennom meldingene han har på mobilen sin?? Skal la vær å kommentere hva jeg synes om å sjekke mailen til samboeren sin
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 tss.. Hvorfor skulle han ha noe i mot om du sjekket den hvis han ikke skjuler noe for deg? Så klart, litt privat liv må man ha.. men hvis du virkelig tror han er utro så ville nok også jeg sjekket mailen hans... Er utrolig ekkelt å gå rundt med slike følelser!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg fant ut at en eks var utro mot meg, ved at jeg leste emailen hans. Der la han ut i det vide og det brede om hvem han hadde vært sammen med,kvelden før. Han elsket henne,og ville gjøre alt for henne,sto det. Det sto også at han planla å skilles fra meg,men at han måtte vente litt pga økonmisk vinning. Må si jeg ble sjokkert og lei meg. Spesielt fordi jeg hadde ventet hjemme med rødvin og en bedre middag.For en mann som fortalte han kom seint hjem pga overtid. Igjen.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Håper inderlig du fant bevis, og det gjelder også alle andre snogkjerringer som spionerer på mannen: måtte dere alle finne nøyaktig det dere ser etter! Det er jo den eneste måten dere blir skikkelig lykkelige på.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har tele2 webmail og sjekket nå, det går ikke an å se. Håper du ikke finner noe...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Ikke særlig lurt, men skjønner din bekymring. Når man leter etter bevis på den måten finner man gjerne det man tolker som bevis, selv om det ikke trenger bety noe. Man har allerede satt en ide i hodet om at noe er galt, og selvfølgelig så vil man da klare å finne et eller annet. Snakk med han i stedet, og forklar din mistanke. Det er bedre enn å snoke rundt og leke detektiv. Det gjør bare vondt verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå