Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hva er deres erfaringer? Positive/negative.. Vi har begynt å gi NAN og syns hun gulper ofte.. Mye urolig om nettene,men vet ikke om det er det som gjør det..
mamma til søte små Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Ammer, men gir nan om kvelden. Mi blir roligere av det. Det blei førstemann og. Så har bare positivt, men alle unga er jo ikkje like da..
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ammer også, men har gitt NAN som tillegg. Vesla gulpa sinnsykt mye, men synes det har bedret seg nå når jeg har begynt med Collett..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Gir en flaske om kvelden for å få han til å sove bedre. Bare gode erfaringer, gulper ikke i det hele tatt- og sover rolig...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Vi begynte å gi bare NAN da lille var drøye 2 mnd. Eneste negative erfaringen er at han i perioder var plaget med litt treg mage. Eller har ting gått helt fint.
bøllefrøene Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 jeg har tvillinger som kun drikker mme. vi brukte nan i 2 mnd... de gulpet som bare det... byttet til hipp, de har knapt gulpet etter at vi byttet.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 snuppen får nan og har fått det siden han var 5 uker. vi prøvde flere typer og nan var den eneste han ikke gulpa av.. så her er det bare positive tilbakemeldinger. hvis ungen gulper av nan hadde jeg prøvd et annet merke. hipp feks. er den typen jeg har hørt flest er fornøyde med
januarbaby+maibaby Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 BYTT TIL HIPP. Jenta mi er akkurat blitt 4 mnd, jeg ammer, men har gitt litt mme på kveldene i d siste. NAN bare gulpet hun av og var urolig å våknet mye på nettene. Etter jeg begynte med HIPP sin for 1 uke siden har hun ikke gulpet en eneste gang og sover rundt!!! jeg kan ikke få skrytt nok av HIPP jeg. Smaker bedre gjør den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå