Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaa, nå gikk slimproppen. I allefall deler av den. Den var helt blank, seig, gelatinaktig. Ingen tvil om at det var den. Ikke spor av blod. Men, jeg vet jo at det kan ta lang tid før det skjer noe, men med temrin i dag, fullmåne og nå en slimpropp som har begynt å gå.....vel, sier ikke mer jeg.

:)) Litt gira her nå, men sitter sikkert like skuffa inne på forumet her i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELDIGGRIS!!!

Da kan du hvertfall håpe at det nærmer seg! Og du er jo på termin så =) Kjente du noe som helst før "den kom"?? Hehe... Kynnere el no sånn? Jeg venter nr 5 snart, og har aldri i hele mitt liv sett noe til den der slimproppen... Må si jeg er litt nysgjerrig på hvordan den ser ut osv...

Skrevet

Nei, jeg kjente i grunnen ikke noe spesielt før den kom, i allefall ikke noe jeg bet meg merke i. Var på do, og der lå den plutselig i trusa.

Har jo hatt litt kynnere i dag, men det har jeg hatt hele svangerskapet så intet spesielt med det egentlig. Har de siste dagene hatt litt stikninger der nede da....

Nå klarer jeg nesten ikke legge meg. Kommer vel til å løpe på do for å sjekke om det har kommet noe mer....

Skrevet

Ååå =) Er så spennende! Si nå fra om det kommer mer da! (Hehe, lever meg inn i andres underliv her jeg sitter...)

Jeg hadde aldri klart å legge meg jeg, om jeg var deg. Hehe, men det KAN jo ta enten timer, dager eller tom. uker og måneder selv om den slimproppen går. Vi får da virkelig ikke håpe det da :S Tror heller ikke det, siden du er ved termin!

Sender deg rier og masse fødestøv*************

Skrevet

Haha...."lever meg inn i andres underliv"......den var god.

Vel, nå er det morgen og jeg sitter her fremdeles....Men jeg tror det kommer til å skje noe snart nå. Er veldig optimist faktisk, så får jeg heller blir skuffet igjen. Litt gøy å gå sånn og være forventningsfull....

Siden det skjedde på termindagen nekter jeg å "finne" meg i at den skal drøye så altfor lenge.... :)

Skrevet

Lykke til i dag!! Spennende å se om "du blir her lenge" eller blir borte noen dager :o)

Skrevet

Slimproppen min gikk i går. og noe har kommet ut i dag sammen med klar væske. Har ligget i natt med en del vonde kynner, har kjent det spesielt i ryggen

(tviler på at det var rier for de regner jeg med er skikkelig vonde).

Går nå med bind i trusa for å skjekke hvor mye vann som kommer. Har 17 dager til termin så jeg stresser ikke med å føde, men hun kommer når hun kommer. Ikke så mye å få gjort med det.

Så du får ha lykke til:) Blir spennede dette!

Skrevet

slimproppen min gikk på søndag .. sitter her ennå og ingenting nytt.. ble veldig gira når den gikk for på søsteren min har den gått og toppen 2-3 dager etterpå har barna kommet, men neida.. har bare det vanlige ubehaget med masse kynnere, nedpress og ubehag... sukk!

håper du er litt heldigere enn meg og at du snart har barnet ditt i armene dine :)

Skrevet

Ah, så kjedelig. Vel, jeg får bare håpe at det skjer noe snart. Har liksom savnet tegn på at denne babyen i det hele tatt har tenkt seg ut, og sånn sett så var det jo greit å se at slimproppen har gått. Da er jeg et lite skritt nærmere i allefall :)

Lykke til til deg også, håper det skjer noe snart :))

Skrevet

Oi, saa fantastisk, noen av oss her visst veldig godt programmert.... ;o)) Lykke til, saa spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...