Gå til innhold

Hvordan rammer flystreiken deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper streiken er over til torsdag for da skal vi til syden. Fikk høre fra reisebyrået at hvis streiken fortsetter må vi ta buss hele natten for å komme oss til oslo og ta fly derifra. Det frister lite med små barn....

Andre her inne som blir rammet av flystreiken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det topp nå som det er steik vi :-) Flyene har innflygning rett over oss - så nå er det usedvanlig stille og rolig her :-)

Skrevet

Den rammer meg ikke på noen måte.. Heldigvis:)

Skrevet

Heldigvis IKKE.

Gubben var heldigvis ferdig på jobb forrige tirs og ikke denne tirsdagen. Håper nesten den varer ei stund jeg, så han ikke kommer seg på jobb om 2 uker. Men så lenge varer den nok ikke.

Kan ikke si jeg misunner deg den bussturen akkurat:-( Håper for din del at streiken er over til da..

Skrevet

Samboeren skal reise hjem fra jobb i Kr.sund i morgen, men pga streiken må han ta buss til Ålesund, og innom Oslo før han kommer seg hjem. Er ikke verre enn at han er 5 timer senere hjemme enn han vanligvis ville vært da, men jeg synes det er fælt likevel jeg hehe ;)

Skrevet

Skal i konfirmasjon i helga så jeg håper virkelig streiken er avblåst til lørdag. Båt i 4 timer med en unge på 1,5 år frister lite når mammaen blir liggende sjøsyk=(

Skrevet

Jeg skal til asia om 14 dager i en hel mnd, så jeg håper ikke gardermoen hiver seg på og streiken varer så lenge.. =)

Skrevet

Eneste måte den rammer meg på er at det blir stillere her. (bor ikke langt unna en flyplass som ikke er i streik)

Og om den varer enstund så kommer ikke mine søskenbarn en helt i sommer, om de ikke kjører bil. Så for meg er det slettes ingen krise.

Skrevet

Nå er streiken over og jeg er kjempeglad for å slippe å tilbringe en hel natt på buss med små barn.

Skrevet

4 færre fly over hustaket pr dag =)

Skrevet

Er streiken over? Søren, da kommer svigerfar hjem, og jeg må levere tilbake bilen. Da må vi ta buss til legen i morgen, og sette vogna i deres 1m2 store gang... Grøss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...