Gå til innhold

Bugaboo cameleon - Noen som har den her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn vogn man bruker på senter og sånn bare? Eller funker den og trille feks. i skogen med? Syns de fremhjula ser så skrøplige ut, men resten av vogna er så fin. Ser den er ganske så dyr, hvis dette bare er en trille man ikke kan bruke "overalt"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingen som kjøper vogn til 8000 om den kun skal brukes til sentertrille??

Vi har den og er strålende fornøyd :) vi har emmaljunga også og buggisen har mye bedre trillekomfort både på skogsveier og på brostein for eks pga dempingen i de små hjulene.

Om det blir veldig ulendt terreng så er det bare å ha de store hjulene foran :)

Skrevet

Okay! :) De er sååå dyre ja, bare sett på noen brukte jeg. Vet du om det finnes søskensete til de vognene? :)

Skrevet

Får kjøpt sånn ståbrett med sete på som ser helt geniale ut (vi skal ha det til tuppa) :)

har de her blandt annet www.babytrader.eu

Skrevet

Okay, tusen takk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...