cherry coke Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Har det hendt at dere har fått resultatene fra eksamen før fristen? Og er det noe som heter at resultatet SKAL være publisert innen 3 uker?
OsloMor Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Ja, man skal kunne forvente at det ikke går mer enn 21 virkedager i mellom, og ja jeg har fått litt raskere svar. (Selv om jeg er optimistisk nok til å sjekke om resultatene er kommet på en eksamen jeg hadde for 14 dager siden..
cherry coke Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Å...er så himla spent på resultatet! Har ikke peiling på om det gikk bra eller dårlig. Sjekker flere ganger for dag, og fristen er den 23. Eksamenstiden er nervepirrende=)
OsloMor Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg vet, tror det er det mest spennende i verden, litt som å dra på ultralyd når man er gravi!d Fristen min er 26, klarte å blingse på resultatene på studentweb'en, (fagene begynte på samme bokstav) slik at jeg trodde, i brøkdelen av et sekund, at dette var resultatene for denne eksamenen jeg går og venter på, men det var det dessverre ikke;-/, det var en eksamen jeg hadde før jul..
cherry coke Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Det har jeg gjort før også=) Ja, det er minst like spennende som ultralyd! Blir helt tussete, jeg. Når er du ferdig til sommeren da? Jeg har to igjen, som jeg skal ta i begynnelsen av juni. Prøver å nilese, men det går litt treigt med meg for tiden..:/
OsloMor Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er ferdig fredag 30 mai kl. 14! Har hjemmeeksamen og innlevering på torsdag, og skriftlig skoleeksamen 30.5 i samme fag.Føler at jeg aldri jobber nok, men slik er det kanskje for alle med barn som studerer, er litt treg jeg også. Vi kan iallefall feire St. hans med god samvittighet;)! Er det tunge eksamener du har igjen eller?
cherry coke Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 Tja...Det ene faget sliter jeg med. Men jeg håper det skal gå bra så lenge formelene sitter (bedøk), har et annet fag som ikke er så vanskelig, men enormt pensum på engelsk. Så det er derfor det går litt seint med lesinga. Ikke bare å pløye gjennom det=) Du da? Laaang ferie på deg også? Jeg skal iallefall feire med årets første utepils!
OsloMor Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Pensum på engelsk, uff da må man tenke når man leser. Litt fordel også, selv om man blir sliten i hodet av det. Skal jobbe i ekstrajobben hele juni, men i juli blir det mye kos. Jobben er man jo uansett ferdig med når man går derifra, i motsetning til skolen. Skal nok nyte noen duggfriske glass med hvitvin den helga!!
cherry coke Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Da får jeg ønske deg lykke til videre, og håper at du gjør det bra på eksamenene dine=) Takk for svar lenger oppe, forresten.
OsloMor Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Jo takk for dét, og ikke minst lykke til på dine siste eksamener:-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå