Gå til innhold

ssssssssshhhhiiiiiiiiittttttttt!! det er ikke mulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal begynne på sprøyten imårra,og på skjemaet står det gonal f...

men jeg har fått resept på puregon 900...

gikk på apoteket og hentet den,la den vekk og skulle nå ta den frem for å se at jeg hadde det jeg trengte.

men neeeeeeeeeeei! har jo ikke selve pennen!! det er jo alltid med sammen med gonal f...og jeg har aldri hatt puregon før...

faen ass...må jo bare løpe på apoteket imårra tidlig å se om jeg får hentet det ut.

fatter ikke at det er mulig!!!

helt stresset jeg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ordner seg!! De har alltid GonalF inne på Sfinxen på Majorstua iallefall. Lykke til :)

Skrevet

skal jeg bare bruke en vanlig sprøyte???

hvordan funker det??

de progyrene jeg har fått er jo bare til gonal f...

faen...

Skrevet

Kjenner ikke progyrene, må du blande den ut som Menopur? Trodde du skulle ha GonalF, jeg. Men du får sikkert sprøyter på apoteket også. Har de vist deg hvordan du skal gjøre det på klinikken?

Skrevet

hører til i bergen jeg så det er litt langt til majorstuen.men mannen er på vei hjem i natt og da kan han stikke innom ett døgnåpent apotek hvis det er en slags sprøyte som de selger løst..

Skrevet

nei jeg har ikke blitt vist noen ting,bortsett fra gonal f pennen.

tror ikke den skal bledes ut.. det er så rart.

og jeg har jo levert inn alle reseptenene mine på apoteket der jeg henter ut medisinen så jeg husker jo ikke hva som står på de...og jeg har fått noe puregon og noe ganal f...

Skrevet

Hei! Puregon brukes med en egen sprøytepenn - jeg tror de aller fleste får den på klinikken før man starter, det fikk i alle fall jeg. Du har sikkert ikke fått den pga at det stod Gonal-F på skjemaet ditt. Jeg er ikke sikker på at apoteket har pennen - hvis jeg var det ville jeg har ringt både apotek og klinikk imorgen.

Lykke til! Dårlig gjort at klinikken roter det til for deg :-(

Skrevet

..og nei, den skal ikke blandes ut, ampullen skal puttes rett inn i sprøytepennen.

Skrevet

slapp av, det ordner seg. Skjønner at du blir stressa, Den skal ikke blandes ut nei. Det er bare små hylser som skal rett i pennen. Jeg fikk pennen min på Riksen jeg. Tror det var puregon jeg brukte. Ring sykehuset i morgen tidlig da vel

Skrevet

Puregon brukes synonymt med gonal-f,og om du har kjøpt puregon ampullen kan du sikkert bare bruke det dette forsøket.Ring klinikken så får du beskjed om hvor du kan hente pennen.Alt ordner seg skal du se :o).

Skrevet

Gonal og puregon er det samme, begge er fsh hormoner.

Altså ikke noe problem :)

Skrevet

det løste seg i dag morges.var ikke bekymret for at jeg ikke fikk riktig medisin,men at jeg skulle sette sprøyten kl 0800 i dag tidlig uten å ha pennen som jeg skulle sette ampullen i.. hehe

ringte haukeland i dag og de så at det var skrevet ut feil til meg,meeeeeeen har uansett satt sprøyten i dag, så nå er vi i gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jiiipppiiii!!

takk for svar jenter.var litt svevende i går så det hjalp med tilbake mld om at det løste seg og det gjorde det jo!!!

:o))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...