Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 For ca 2-3 uker dro sambo på fest uten meg. Jeg våknet kl 04.00 på natten og han var ikke komt hjem. Jeg ringte til han og han sa han skulle komme hjem med engang. Jeg sovnet igjen og jeg våknet kl.11.00 dagen etterpå, han hadde fortsatt ikke komt igjenn. Jeg ringte til han og han tok i telefonen, ringte til en venninne av meg og sambo, hun tok heller ikke telefonen. Jeg sente melding til henne og da fikk jeg svar om att sambo lå å sov på sofaen hennes... Jeg ble skeptisk med engang, kjørte bort til venninnen våres. Kom til låste dører, jeg banket på og til slutt åpnet hunn opp...Når jeg kom inn så jeg sambo komme ut av ett soverom og han holt på og ha igjen buksa...På sofaen lå en bekjent av sambo med bare dyna rundt seg..Jeg ble skeptisk med en gang, men tenkte jeg ikke skulle ta det opp med han nå... Vi dro der ifra og da spurde jeg bare : Var det gøy og sove i senga ? Han bare ja, så sa jeg att hun venninna vår sa jo det att han lå på sofaen...Han bare prata seg vekk.. Så i ettertid har jeg tenkt mer og mer på det som skjedde, jeg har spurt han om det skjedde noe men han nekter på det, han kan heller ikke huske noe siden han var så dritings. Helt til jeg måtte lyve til samboeren min nå i helga..Jeg sa att jeg hadde hørt på bygda att hun som satt på sofaen i bare dyna og han hadde rota..Han klikka bananas og sa att dem hadde våkna opp sammen.NAKNE. Men han hadde ikke peiling på om det hadde skjedd noe mer...Jeg spurde han om hvorfor han ikke hadde sagt noe til meg om det, da fikk jeg bare som svar atte da hadde jeg klikka!! Senere i løpet av dagen fikk sambo ringt til hun han hadde sovet sammens med, og da viste det seg att sambo hadde prøvd seg som bare det på henne. Men hun sa att hun ikke ville for hun viste atte han hadde samboer... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..Jeg er knust...Etter 4 år sammen så skjer det her...Bare jeg tenker på det blir jeg kvalm...Er helt i fra meg Skal jeg gå ifra ham ? tilgi ham ? Jeg er ganske sikker på att jeg ikke kommer til og gå ifra ham.,.Men jeg vet faktisk ikke om jeg kan stole på han igjen
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 huff stakkar deg!!! du har det ikke godt nå! kom deg bort litt å få orden på tankene å følelsene dine!! sender deg gode varme tanker, å ønsker deg masse lykke til!!! )
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Stakkars deg altså!:/..skjønner meget godt at du er knust! Syns ikke helt oppførseln hans er så veldig mye å skryte av!vet det er så lett å si det, men tror ikke jeg hadd tilgitt typen min altså, våknet opp naken sammen med en annen jente og ikke visst om det hadde skjedd noe..??nei nei nei!!sånn skal det ikke være! Og uansett hvor dritings han var så skal han stå til ansvar for handlingene sine og slikt er bare IKKE akseptabelt når du faktisk har samboer! fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla...? stor klem til deg, håper det ordner seg uansett hva du finnet ut at du skal gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Du kan vel ikke ha en sånn type vel? Gjør som meg; send aldri samboeren alene på fest. Alle vet jo at folk mister hemninger i fylla. Vi utsetter oss aldri for slike situasjoner vi.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 HI her, jeg ble med på festen, men jeg var veldi syk så jeg dro tidli der ifra..Vet ikke hva jeg skal gjøre...
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Han ville ikke fortelle for da hadde du klikka - det hadde han i hvert fall rett i. Klikk, klikk, klikk.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Nå forteller jeg deg bare hva JEG hadde kommet til å gjort. JEG hadde først gitt han hue full av dritt og dratt en plass der engelene aldri synger. Så hadde det forholdet synget sitt siste versj. Jeg hadde kanskje kunna godtatt det, men ikke greid å stole på han igjen, det hadde kommet til å slitt på forholdet så mye at det hadde kommet til å blitt avsluttet alikevel. Jeg mener ikke at du skal gjøre det slutt, men du må leve med tabben hans, komme deg opp og videre, glemme det og stole på han. Gjør du ikke det så er forholdet dere tapt. Da mener jeg ikke at du skal knipse i fingrene så er alt glemt, men du kan ikke bruke for lang tid før du velger å stole på han igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Da kan du ikke stole mye på samboeren din. Trodde tillit var litt viktig i et forhold jeg, men mulig jeg tar feil.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Dilemma. Men vet du hva, den alkoholen kan gjøre mye mot et menneske som det mennesket aldri hadde gjort uten. Han bør holde seg unna den alkoholen, i alle fall i slike mengder som kan forårsake slikt. Jeg hadde nok ikke gått fra han, men det hadde tatt tid å stole på han igjen. Det er opp til han å sørge for at du blir trygg igjen, og det bør du fortelle til han. Mennesker gjør feil, ingen er perfekte. Du får kikke dypt i deg selv. Kan du klare å tilgi eller ikke? Det er det store spørsmålet. Du kan ikke leve i et forhold der du ikke kan stole på mannen, det blir for tøft og vanskelig for deg. Bruk litt tid på å tenke gjennom situasjonen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå