Gå til innhold

Natta på dere!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjenner jeg øynene siger igjen......mett i magen og blid i fjeset:-)

 

Og sambo skal jobbe utover nå oppi annen etage, så da kan jeg jo like så godt legge meg til å sove:)

 

Takk for atter en hyggelig dag og på gjensyn imorgen:-))

 

Sweet dreams:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natta på deg sjæl.....

Ha en god natt, drøm søtt og så snakkes vi snart:o))

Skrevet

Erle perle piff paff poff:-)

Skrevet

Natta du å =)

Skal feire finaleplassen med salte fisker og rypesnarer jeg hahahaha =)

Sov godt !!

 

 

åh,A-HA på nyhetene...sukkh.....13år igjen...."himler med øya"

Skrevet

Hihi, ta på deg snaren og kos deg med Morten og de benløse fuglene!!!

 

 

Nattapådei!

Skrevet

Natta og sov godt!

Skrevet

Fikk logget meg på først nå. Har vært dypt konsetrert over haugen med klær som skulle strykes.... Kom frem at min kjære som har sittet med pc'n hele kvelden har avvist deg på MSN.. Kanskje like greit at han ikke begynner å svare også? Sliter med oppkoblingen sin og "stjeler" min tilgang både i tide og utide ;-)

 

Skal køye selv nå. Må bare innom for å si at selv om jeg har grusomt travle dager for tiden, sniker jeg meg innom av og til for å lese og de siste dagene har jeg ledd meg kroktete i kjent gammel DiB-stil.

 

Keep up the good work, jenter, så kommer jeg plutselig tilbake. Lar meg ikke skremme av prinsesser eller teaterrotter ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...