Gå til innhold

samboer vil vente:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter og ha mistet to ganger på rad der jeg var ca 11 uker på vei begge gangene,

ble vi enige om å prøve igjen.men nå har han ombestemt seg.....

jeg er så klar for å prøve igjen.går rundt nesten daglig og tenker...

han vil vente til høst eller til neste år.

han ahr selv en datter fra før.

så tror ikke han skjønner lengselen min...

noen som kan gi noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøved å forklere dine følelser. Min fikk også litt hetta for en stund tilbake, men jeg forklarte hvordan jeg hadde det og følte det, og så var vi i gang igjen. Skjønner han jo også, når jeg mister detter jeg lengere ned enn asfalten når, og blir der lenge. Pluss at jeg fikk beskjed at jeg kanskje hadde mola(en kreft type fikk jeg beskjed om) Så han var bare redd.

Og neste gang du blir gravid så sykemelder du deg de tre første mnd, slik at ting kan få sikkelig satt seg. En har vist krav på det når en har mistet mange ganger.Fikk høre det av ei venninne som ble pålagt å sykemelde seg av legen sin!! Det kommer jeg til å gjøre neste gang. ikke fordi jeg vil, men rett og slett fordi jeg ikke vil oppleve en sa/ma igjen!!!En må ta vare på kroppen og høre etter!!

Uansett må du ha masse lykke til, og håper han forandrer mening!

Skrevet

Sier som suzy84: Forklar han hvordan du har det; hvordan, hvorfor, hva osv. Han er sikkert redd.. Redd for å miste igjen, akkurat som du er.

Og ikke minst: fortell han hva han betyr for deg! :)

Dette ordner seg nok bra etter en samtale skal du se!

Lykke til:)

Skrevet

Jeg ville nok også forsøkt å forklare ham at savnet etter de to spirene du mistet vil bli enda verre hvis dere skal vente så lenge med å prøve igjen.

Foreslå heller at du/dere tar dere en tur til lege/gyn. H*n kan berolige dere med at det er sjeldnere å miste tre ganger på rad.

Skrevet

takk skal dere ha...

det hjalp å få høre noen andre sin mening...

man føler seg så alene noen ganger når man tenker sånn på å få en liten en..

ønsker dere alle lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...