velsignet med to Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Vi gikk videre!!!! :D:D:D Nesten så jeg mista håpet!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 satt med hjertet oppi halsen..jess
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Å fyfan, det der var skummelt altså!
velsignet med to Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Hahaha, kom noen glad-tråder her nå ;D
Lillesnuppis Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg var sikker på at vi ikke kom med da det bare var ett land igjen til finalen, men tenk vi klarte det. Jubbla og klappa i hendene. Å fikk gåsehus gitt. Detta var moro. Tror faktisk vi kan komme langt opp i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå