Gå til innhold

Hjelp til navnevalg -jente


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn synes dere er finest? Vi trenger et navn som er internasjonalt da faren er engelsk, men vi vil det skal være like fint på norsk og engelsk og lyde likt på begge språk. Hva synes dere om hvert av disse? Eller har noen forslag på andre fine jentenavn? Vi henger mest fast i Matilda med Emilia som nr 2...

 

Emilia

Matilda

Emma

Hannah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Hannah er nydelig, med eller uten H til slutt:-D Men Matilda også flott.

Skrevet

Oi, den var vannskeli.. Synes alle var så fine jeg:) Men tror kanskje jeg liker Emma og Emilia aller best..

Skrevet

4 fine navn, men jeg liker best Hannah. Lykke til med navnevalget :-)

Skrevet

Jeg likte best Matilda :)

Skrevet

Helt klart Matilda!

Skrevet

Jeg synes Emilia var kjempefint (og finere enn Emilie...) =)

Skrevet

Jeg syns alle navnene var fine, jeg! Men må dere finne det ut nå, da? Er det ikke greit å ha denne listen med de fire navnene, så kanskje det blir veldig klart hvilket navn som passer babyen best når hun kommer ut?

(Av navn om funker bra på engelsk så liker jeg også godt Emily, bare så det er sagt... Det er nemlig på min topp-liste!)

 

 

Skrevet

Mathilda og Hannah. :) jeg tror jeg skal gå for aurora om det blir jente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...