Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Eg lurer på om man får feriepenger av fødselspengene? Erindrer faktisk ikkje at eg fekk i fjor... Så lurer på om det er i år eg får dei, siden eg var ferdig med permisjonen min juni 2007?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 tror det er 15 uker av permisjoen eller noe slikt. men da fikk du det sikkert i fjord
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ja meiner å ha lese at det står 15 veker. Eg får sjekke slippen frå i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå