Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Nå kom han inn her med en diger tallerken med Blå Castello, Ekstra vellagret norvegia og ridderost. Blå og grønne druer, cherrytomater, paprika og salte urtekjeks!!!! Åh gjett om jeg koser meg da!!! Med det fantastiske Grand Prix-showet på i bakgrunnen;-D Namnam:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. mai 2008 Åhhh........fersk Blå Castello!!!!!!! NYYYYYDELIG NAMNAM!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ja du har verdens snilleste samboer....hi hi hi hi for jeg har verdens snilleste ektemann:o)) Nam nam kos deg:o)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 kos deg med ost og greier.Jeg har verdens snilleste unger jeg.For di sovna på komando,alle sammen mohahahahahahahaha ps....avstemninga gir ikke det jeg hadde håpa...hufff
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Hihihi......gjett om jeg gjør da!! Må ha litt påfyll av den fantastisk gode blå Castelloen...........fersk blåmuggost...........hørtes kanskje ikke helt logisk ut!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 slike oster holder jeg meg unna =) Men digga gammelost i min tid...hehe Blir syk i flere dager av en bit feta ost.Så jeg tørr ikke prøve andre sorter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå