Gå til innhold

Da har AndreVonDrei endelig kælva :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også på sjølveste 17.mai a gitt :-).

Hipp hurra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Håper alt er bra med deg og babyen :-)

Skrevet

Wow. Ser over alle spydigheter vi har utvekslet, og gratulerer deg masse! Gikk alt bra? Kjønn?

3 * Hurra til deg og din bebis:)

Skrevet

Gratulerer! Regner med at den ankom i bunad.

Skrevet

Congrats!!;)

Kose deg mye med det lille underet;)

Skrevet

Hehehe, Linn -du skal faktisk ha så hjertens takk for at jeg i den verste frustrerense svangerskapsperioden både ga meg utløp og underholdning ;-). Fikk selvfølgelig en gutt -ærlig talt hadde du trodd noe annet? :-p

Skrevet

Nei, Balooa, den kom nok som vanlig full av blod og gørr, men gudameeeeeeiiiii så nydelig. Men jeg hadde både salutter, korpsmusikk i bakgården av sykehuset og jordmora hadde flagg, så stemningen var på topp :-). Rimelig absurd egentlig, hahaha

Skrevet

Hehehe. Bare hyggelig serru! Når jeg kommer meg ut av hormon/gravid tåka, skal du selv få en takk ;)

Nei, en gutt var på sin plass!

Lykke til videre da :)

Skrevet

Aiaiai, gratulerer så mye. Forventer at vi nå får ta del i navnevalget:)

Chrisander Montebello Amadeus stemmer jeg for.

Skrevet

Gratulerer AndreVon Drei, med 17 mai barnet!

Så det var deg vi egentlig flagget for denne dagen altså;)

Skrevet

Grattis ja!

Og enig med Mosegrisen...syns vi her på krangle kan få lov å bestemme navnet på den nye verdensborgeren.

Syns det bør bli noe som kan minne oss om 17.mai, så hvorfor ikke kalle han opp etter en av mennene i riksforsamlingen på Eidsvoll?

http://www.eidsvoll1814.no/?aid=9043784

Et lite utvalg av nvn:

Christian Frederik

Napoleon I (Bonaparte)

Carl Johan

Johan Gunder

Ole

Peder

Carsten

Ole

Peder

Frederik Julius

Claus

Omund

Gustav Peter

Edmund

Sivert Paulsen

Johan Nordal

Thomas

Peter Olivarius

Diderik

Henrik

Henry Robert

Wilhem

Peter Jørgen

Skrevet

Min stemme går til Peter Olivarius, eventuelt Petra Olivariusinia.

Skrevet

Gratulerer så masse! Bare ikke ta navnet vi har tenkt til å gi nummer 2. Det er ikke lov.

Skrevet

Grattis AndreVonDrei! Tenker det var deilig å få det overstått etter en laaaang ventetid :) Flott at det gikk bra med mor og barn, satser på at humøret steg noen hakk etter at poden kom ut til den store verden - kos deg masse! :) *grønn av misunnelse, men like fullt kjempeglad på dine vegne*

Skrevet

Hihi, nei, navnvalget var nok klart fra ultralyden ble tatt og tissetassen kom til synet.

Jeg kan fortelle dere at det verken er fjollete eller moderne -det enkle er som oftest det beste, er mitt motto.

Så her går det i et navn som har vært her lenge, er tildels vanlig, men alikevel ikke kjedelig ;-).

Ikke noe dilldall med tre mellomnavn og fjorten etternavn heller. Han får til og med to like initialer, så SÅ lett er det.

Ungen skal kunne stave sitt eget navn på oppropet i 1.klasse, ja.... eller, foresten kanskje ikke stave det, men å kunne uttale det er et must ;-)!

Hadde det derimot kommet en jentunge ut av meg, så hadde jeg gladelig latt oppgaven gå til dere kranglere, for da hadde jeg virkelig blitt sjokkert og hatt null peiling på hva vi skulle kallt henne, hahaha. Ble aldri noen enighet her i huset om jentenavn!

Skrevet

P.s Turbo.

Navnet hans er nok ikke representert på den listen din, men hadde jeg visst at han skulle komme på selveste nasjonaldagen, hadde jeg nok gått for Gunder Olivarius Diderik Julius. Napoleon er vel kanskje å dra det litt vel langt, hehehehe ;-)

Skrevet

Det var på tide du skivsa ut ungen... Også til musikk å greier.... dæven å fett:-))))) Tenk nå er det flaggdag på din sønns bursdag:-)) Tihi...

Grattis så mye:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...