Patetica fåkksi Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Noe du har lagd selv, male et bilde f.eks?
sarahrara Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Du kan jo ta fotavtrykk av babyen deres, med et bilde og et dikt som dette f.eks: Footprints "Walk a little slower daddy," said a child so small. "I`m following in your footsteps and I don`t want to fall. Sometimes your steps are very fast, sometimes they`re hard to see; so walk a little slower daddy, for you are leading me. Some day when I am all grown up, you`re what I want to be; then I will have a little child who`ll want to follow me. And I would want to lead just right, and know that I was true; so walk a little slower, daddy for I must follow you." Ukjent forfatter Dette med fotavtrykk og bilde av babyen er vel en fin gave til pappa`n
tullehøna Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Her hadde populære ting vert: kikkert fritidskniv fiskeutstyr
lille_Harepus Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Sambo fikk to biletter til metalica av meg til sin bursdag. Hva med å gi han en opplevelse? en konsert han gjerne vill gå på, et show f.esk raske menn eller dagfinn lyngbø, kansje en weekend tur ? vet ikke hvor mye penger du har tenkt å bruke. Men tid bare dere to sammen er jo uansett verdsatt nå som dere har små barn.
Mamalicious Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Kan noen oversette den til norsk? Engelsken min er ikke særlig braa :/
Sunshine med småtroll:) Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Den her må vi dytte litt på så jeg å kan få noen ideer;) Sambo blir 30 i juni (til hans store fortvilelse for da må han bli voksen sier han hehehe)..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Hmm.. fotavtrykk, bilder og dikt er sikkert vel og fint det, men hvorfor ikke gi gutta noe de faktisk ønsker seg? Age of Conan, PS3 konsoll og/eller spill, Ipod, DVD/Blueray, og andre morsomme leketøy:) Gutter er og blir gutter..
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Hva med et album fylt med sexy bilder av deg selv: Vet om en flink, kvinnelig fotograf som tar kjempefine bilder: http://www.sararose.no/Sara.html Se på bildene under "Secret Box" Bildene er ikke "udelikate"... for å si det på den måten... tror ingen menn ville sagt nei til det Hehe
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Jeg gav sambo nye cognacglass, ei flake cognac og en sigar i bursdagsgave/farsdagsgave. (snuppa kom 11 dager etter) Synes det er en fin "manne-gave" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå