Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Her skjer det masse, ex mannen til Cathrin kidnapper mannen hennes og hemmelighten hennes blir avslørt mellom vennen gjengen. Når Cathrin og datteren flyttet fra ex og inn til moren hennes kom ex dit og dem hadde en stoor krangel, endte med at han dro og hun sovnet på sofaen, hun våkner av et høyt brøl fra sin mor. Cathrin hadde lagt en dokka oppa et skap og Dylan skulle ha tak i den og den veltet over henne og Dylan er død. Men siden ex er politi mener moren at han får dette mot henne så dem begraver henne i skogen. Cathrin så adpoter en "ny" Dylan. Alt ender med at Cathrin skyter og dreper ex, men blir ikke siktet fordi alle i venne gjengen sier samme historie om ex til politiet Susan får en sønn som skal hete Maynard! Så når det er ca 10 min igjenn står det FIVE YERS LATER!!!! Lynett har trøbbel med sine tennårings barn som stjeler biler og er ut og inn av ungdoms fengsel. Gabriell har 2 jenter Bree er sammen med Orson igjen og lykkelige. Catrin får tlf fra Dyaln om at hun skal gifte seg Og susan kommer hjem fra poker kveld med jentene og så sier hun: nå er jeg hjemme har du savnet meg? og kysset en mann, IKKE MIKE!! Men en ung sexy gutt
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 drittkjerring du er!! jeg måtte jo lese dettte
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 jeg også måtte lese dette.. Men hun advarte jo i teksten det var spoiler da, så du trenger ikke kalle henne dritt kjærring. Du trengte jo ikke åpne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå