Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Menssmerter jeg.. Helt nederst i magen. Verst når jeg sitter. Konstant murring + noen ekstra vonde tak oppå der igjen. Men altså bare helt nederst i magen, og livmoren strammer seg ikke som ved kynnere. Hva er det for noe da?
*Super*Mamman* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Kan jo være modning eller begynnelsen på noe, men trenger ikke å bety noe.. Har hatt det slik i flere uker allerede.. Når har du termin da?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Nei, betyr sikkert ikke noe, jeg vil ikke føde enda heller, termin 20. juni, så en drøy uke til jeg er fødeklar. Lurte bare på HVA det er. Lurer på om det kanskje er selve babyen, siden hun sparker skikkelig til samtidig med takene (men får ikke tak hver gang hun sparker altså). Kommer sikkert til å gå overtid jeg, siden nå har flere av venninnene mine født fra 2-6 uker før termin, og INGEN gått over. Da er jo den kvota brukt opp tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå