Gå til innhold

Er det noen ryttere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ridd av og på i 15 år. Har nå ikke ridd på 1 år, men vil si jeg er en erfaren rytter.

Nå har jeg endelig fått muligheten til å ri igjen og har veldig lyst til dette. Samboeren min likte nok ikke dette noe særlig, men sa det er opp til meg.

Er det risikabelt å ri veldig tidlig i svangerskapet? Med tanke på sa?

Jeg vet jo enda ikke om jeg er gravid, men hadde el for en uke siden.

 

Har noen erfaringerr?? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er visst ikke farlig så lenge du ikke faller av....lettere sagt enn gjort noen ganger...

Skrevet

Det som er så kjipt med disse dyra, er at man ikke kan avtale et evt fall på forhånd :P

Derfor er det nok best å la være å ri, uansett hvor tidlig i svangerskapet man er..

 

Har selv drevet med hest i 7år eller noe, hatt en liten pause nå og vet ikke helt hvordan det blir framover i og med at samboern er allergisk til tusen.. hmm...

Gikk til og med på ''bonde-skole'' for å få gå hestelinje.. hehe :)

Skrevet

Dersom du ikke har ridd på 1 år, så klarer du 9 mnd til.. ;)

 

Ikke noe poeng i å ta sjanser heller..

 

Lykke til !!

Skrevet

Hør på Gunn71, er nok best det :)

 

 

Skrevet

Takk for svar!

Skal nok høre på dere. Og siden samboeren ikke syntes noe om det heller, så er det greit. Får hvertfall vente en uke og se om tr kommer eller ikke. Vil jo ikke ta noen sjanser!

Så da må jeg bare finne på en god unskyldning for ikke å bli meg alikevell. Noen forslag?

Skrevet

Du kan ikke bare si at du har mistanker om at du er i lykkelige omstendigheter? :)

Skrevet

Du får bare finne på en unnskyldning. Skjønner at det kan være vanskelig å fortelle folk at man prøver. Blir fort masse spørsmål og mye "mas" hvis det viser seg at det tar tid å bli gravid, og det er igrunn det siste man trenger. Mener jeg da.

 

Du bare MÅ i noens bursdag? Bestemor er syk, du må på besøk? Mye å gjøre på jobben, så du er sliten og orker ikke? Vondt i ryggen? Menssmerter? Du må nesten finne ut hva som passer best til deg og din situasjon... :-)

Lykke til!

 

PS: Jeg var på riding i går, og falt NESTEN av i galoppen. Var sååå redd! Men det gikk bra heldigvis. Tester om 10 dager, så hvis den er positivt slutter jeg tvert med riding! Selv om selve ridingen ikke er farlig har man aldri noen garanti for når man faller av neste gang, og hvor hesten plasserer hovene sine i det du faller... så best å være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...