mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jepp, har et veldig ustablit nett og ser på fruene med et øye:o)) Men jeg har mye å lese på ¨nå ser jeg:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Ja her nytter det ikke å følge med på frustrerte fruer! Her er det bare å henge med på de gærne her inne;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Ja her har dere kost dere veldig kan jeg se, kommer til å bruke en uke på å oppdatere meg:o) Så mange gale damer på et sted....Mohhhahahahhaahaaaaaaaaaa
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 De gærne har det godt!!! For det sier tonetroll og da er det sånn for det nemlig!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Det er jammen godt at jeg ikke er så veldig gal da:o)) Bare sånn halvgal:-DD Men jeg har det veldig godt da.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 Men.........går det an det`a? For det har ikke tonetroll sagt så!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 He he h eh hehehehe, har DU sluttet å ha egne meninger, nei nå står ikke væra til påske:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Ja for tonetroll er GANSKE klok hun også for det så!!!!!!!!!!!!! Oi, hun dama fra Polen hadde nyblekede tenner!!!!!!!!! Det blinket hvitt når hun sang jo!!! Skikkelig naturlig azz!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Hu fra Beligia da?? Scharmernde kan du si
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2008 Hihihi...........ja det er helt klart et fesjå dette her!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #14 Skrevet 20. mai 2008 Nei, så dæven jeg kan ikke skrive BELGIA....Det var vel riktig vel:o))???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. mai 2008 BELGJIÆ................vræææææææællllllll
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 Ja fy for et vræl, men morsomme kostymer hvis man skal på karnevel.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. mai 2008 Ja, som det Stordalen hadde i helgen kanskje:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 Ja, hvorfor ble jeg ikke invitert dit da????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 20. mai 2008 Skal sjekke jeg;-) Kanskje du kan bli sneket inn bakveien neste gang som kordame;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 Du var der du??? Og så sa du ingenting om det??? Du assa.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 20. mai 2008 Nei, jeg sa ikke at jeg var der. Men at jeg kunne fikse deg kordamejobb neste gang. Det kan jeg klare;-D Jeg takket nei.......for jeg synes de derre blondetrusene var så ekle å gå med....og hvor pent er det der oppe på scenen tror du, å stå og dra i trusestrikken hele kvelden!!!! Djeeeeezes azz!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå