Gå til innhold

MBD eller jeg mener MSB;-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våken du og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har et veldig ustablit nett og ser på fruene med et øye:o))

 

Men jeg har mye å lese på ¨nå ser jeg:-DD

Skrevet

Ja her nytter det ikke å følge med på frustrerte fruer! Her er det bare å henge med på de gærne her inne;-D

Skrevet

Ja her har dere kost dere veldig kan jeg se, kommer til å bruke en uke på å oppdatere meg:o)

Så mange gale damer på et sted....Mohhhahahahhaahaaaaaaaaaa

Skrevet

De gærne har det godt!!!

For det sier tonetroll og da er det sånn for det nemlig!!!

Skrevet

Det er jammen godt at jeg ikke er så veldig gal da:o))

Bare sånn halvgal:-DD

 

Men jeg har det veldig godt da.

Skrevet

Men.........går det an det`a?

 

For det har ikke tonetroll sagt så!!

Skrevet

He he h eh hehehehe, har DU sluttet å ha egne meninger, nei nå står ikke væra til påske:o))

Skrevet

Ja for tonetroll er GANSKE klok hun også for det så!!!!!!!!!!!!!

 

Oi, hun dama fra Polen hadde nyblekede tenner!!!!!!!!! Det blinket hvitt når hun sang jo!!! Skikkelig naturlig azz!!!

Skrevet

Hu fra Beligia da?? Scharmernde kan du si

Skrevet

Hihihi...........ja det er helt klart et fesjå dette her!

Skrevet

Eller Beliga

Skrevet

Eller Bælja!

Skrevet

Nei, så dæven jeg kan ikke skrive BELGIA....Det var vel riktig vel:o))???

Skrevet

BELGJIÆ................vræææææææællllllll

Skrevet

Ja fy for et vræl, men morsomme kostymer hvis man skal på karnevel.

Skrevet

Ja, som det Stordalen hadde i helgen kanskje:-))

Skrevet

Ja, hvorfor ble jeg ikke invitert dit da????

Skrevet

Skal sjekke jeg;-)

 

Kanskje du kan bli sneket inn bakveien neste gang som kordame;-D

Skrevet

Du var der du??? Og så sa du ingenting om det??? Du assa.....

Skrevet

Nei, jeg sa ikke at jeg var der. Men at jeg kunne fikse deg kordamejobb neste gang. Det kan jeg klare;-D Jeg takket nei.......for jeg synes de derre blondetrusene var så ekle å gå med....og hvor pent er det der oppe på scenen tror du, å stå og dra i trusestrikken hele kvelden!!!!

 

 

Djeeeeezes azz!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...