leonoras mamma Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Ser at det er mange som klager over mannfolka, men jeg er ikke en av de for jeg har bare verdens beste mann og unge:) Må jo få lov til å skryte litt av mannen min for han er bare så god. Under hele svangerskapet har han vært en fantastisk støtte( massert meg, holdt hodet mitt når jeg hang over doen, bært meg til senga de gangene beina sviktet og bare gjort ALT for meg).Under fødselen så var han så flink til å hjelpe meg at selv jordmora sa at hun aldri hadde sett et mannfolk som han. Nå har vi ei nydelig snuppe på 2 mnd som han bare er helt fantastisk med. Frivillig så står han opp med snuppa hver morgen så jeg får slappet av og hvilt ryggen(Har vært plaget med ryggsmerter den siste tid). Når han er på jobb så ringer han 1000 ganger(takk gud for fri familie:) for å høre åssen vi har det. Når han er hjemme så hjelper han til med alt. Lager mat(er kokk kan),rydder, vasker og mye mer..Han er altså bare så god( Kjekk er han også:=)... Åssen er din kjære?
Lotte-Lise Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 så perfekt! du er heldigst i hele verden kjæresten min prøver, og han er supersnill og veldig glad i meg men mat kan han ikke lage, så det er litt krangling om det og litt slitsomt, men kjempeglad i meg og lille vennen vår, og det er det viktigste for meg andre med fine menn?
"husmor"med lille Nora Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 så heldige dere er! har en hærlig samboer og elsker han.. han prøver så godt han kan. (han kommer fra et hjem der mora har gjort ALT for an omtrent) han er ikke så flink med husarbeid men med litt masing gjør han det. men han er super flink med Nora. ligger på gulvet og leker med henne, synger og bader hun:) han legger henne så ofte han kan. (jobber ofte kveld) eg står opp med henne som oftest men i helgene trør han til:) han var med på fødsel og var der nesten hele tiden! holdt meg i handa og masserte meg. var og hentet dataen hjemme så vi kunne se film. (lang fødsel) han var oppe med henne den første natta på sykehuset. (eg sov og ikke snakk om å få vekket meg) av og til er det krangling, men ordner opp så snart vi er i humør igjen.
Hildeks Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 TNåå=) Tok en titt på bildene dine og gullet ditt var nyyydelig, og mannen din var kjempekjekk, må jo være drømmemannen sånn som du beskriver han;) (kjenner jeg er litt misunnelig her;)hehe ) Min er midt på treet tror jeg.. Han har bært meg til senga og gjør ellers alt jeg maser om (til slutt iallefall), men har enda ikke opplevd at han har rydda huset eller sånn uten at jeg har bedt han om det, og dette etter 4 år som samboere=) Men han kommer seg da=) Han kan ikke lage mat, men de gangene han gjør det lager han enkel mat og tenner stearinlys og tar seg av vetla vår, så skal ikke klage. En dag da jeg var, tror jeg var rundt 6-7 mnd på vei hadde jeg det litt stritt og alt var liksom galt, da kom han hjem med 16 røde roser (16 fordi det var den 16. vi ble sammen og fordi vi da hadde "drevet på" i 16 dager.. så ble utroolig rørt da, det var søtt gjort.. Nei huff, ble langt dette.. Synes vi er heldige alle mann (ehh damer) jeg, som faktisk har en mann og barn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå