Gå til innhold

SykkelFaen i veien.........!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruke så forbanna mye penger på fortau, NÅR enkelte aldri bruker det....??????Hææææææ

Nei da i steden sykler vi midt i veien i steden for å nyte det ganske nye fortauet..............Dæven, skulle ha hoppet ut av bilen og dytter personen av og satt sykkelen på fortauet...........Eller bedre, GI de bot!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såså.. slugga!!! når du kjører som ei geit og syklistene passerer deg, så bør du muligens ta det som et hint at bilkjøring ikke er for slike som deg:-)

Skrevet

At du setter fast bjellene dine i bremsen slik at alt rundt deg går i speedy fart så vil ikke det si at alle andre gjør det MISTER!!!!!!!!

Skrevet

at rattet forårsaker gnagsår på puppene dine og at du biter tenna i dashbordet samt at du bruker konkav frontrute i styrke 9+ gjør ikke trafikksikerheten for oss andre bedre:-) Hadde følt meg tryggere hvis du brukte de porøse beina dine til litt gange fremfor bilkjøring:-)

Skrevet

Mulig du vil føle et tupp i RÆVA snart=) Hvis du ikke sipper den brautete kjeften din igjen, meningen er ikke å dra leppene dine rundt rattet å kjøre med kjeften...........blir litt slapp i kjeften av det og storkjefta=)

Apropo bein, så er det heller ikke meningen å bruke en tå på gassen, en på bremsen og siste på klutsjen, samt andre foten på brekket=)

Men du har vel sikkert lært deg dine kjørevaner tenker jeg, men du.........mulig det er en grunn for at du kun får rugget ut og inn igjen av gården din da Yppert.........!!!!!!!!!!=)

Skrevet

Jaaaaaaaaaassååå??? du tar den ja!! Skal si deg en ting jeg gorgen min.. og det er at om du lider av kjørekomplekser og opplever alle de andre i trafikken som en slags fiende, så gjør ikke vi andre normale det:-) At du sparker gamle damer i ræva over fotgjengerfelt og ruller ned ruta å sier pip pip pip hver gang du ser en blind person krysse veien!! forteller bare hvor ondskapsfull du kan være det!! hold deg heller til fortauet du:-)

Skrevet

Vennen...........=) Ikke bland kortene her er du snill=)

Jeg kjører som drømmen selv, mens du har fått inndratt kortet ditt pga for lange tær og storkjefta slevekonge gjør deg til en med kjørekomplekser skal jeg fortelle deg.=)

Eneste grunnen jeg sparker gamle damer i ræva er når du tar på deg skjørt og bøyer deg framover.............Snuppert=)

Msn?=)

Skrevet

Fortau og gangveger er ikke egnet for sykling dersom man er ute på noe annet enn søndagstur. De er fulle av grus, sprekker, unger og bikkjer. Jeg sykler i vegen når jeg vil. Og syklister som sykler i mellom 50 og 70 er ikke mer til hinder enn hva en traktor er, skal traktorer også på fortau da?

Skrevet

Ikke disse jeg snakker om, de er brede og nye og egner seg utmerket til flere aktiviteter sammtidig=)

Skrevet

eheee. traktorer skal være på åkrene de:-)

Skrevet

Nei. Sykler du i 50 vil du ikke møte en unge på trehjulssykkel. Det er faktisk av hensyn til både egen og andres sikkerhet bedre at syklister som ikke er på søndagstur er i vegen.

Skrevet

Nå snakket ikke jeg om en syklist i 50 da............Hadde personen hatt den farten ville ikke tråden min vært her heller=)

Det vil si at denne syklisten hadde lav fart og stopper trafikken, pga personen ikke benytter seg av fortauet=)

Skrevet

søstra mi blei sykla ned, måtte sy og greier.

Nei, hold syklene på veien. vi sporty turgåere trenger å boltre oss på gangveien alene.

Skrevet

Det værste er at jeg forbanner ustabile syklister når jeg selv går tur......hmmmmmmmm...=)

Skrevet

ja, det går faktisk an å ringe i den bjella før de kommer i 100 forbi !

Skrevet

Ja ikke sant........gutter har tross alt to stk bjeller også=)

Skrevet

Det fungerer også å bare be evt passasjerer åpne bildøra i det dere passerer...! Da slipper du alt styret med å hoppe ut av bilen og dytter personen av. Bare ett tips.

Skrevet

Hehe....må jo innrømme tanken har slått meg til tider hehe=)Men gleden av å fortelle hvor hjulene skal trille på sykkelen vil da falle bort=)

Skrevet

Det tar du etterpå, eller det får du se an i speilet. Det kan jo hende du må stoppe uansett... Plukke opp restene, for å si det sånn. Eller det kan hende du får sagt det klart og tydelig under avhøret....?

Skrevet

Hehe.......ja ikke sant...nei jeg tyr heller til den artige delen, det verbale=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...