Gå til innhold

Yasmine eller Cerazette???Bruker Diane i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bytte merke pga blødnings forstyrrelser.

Hvem hadde du da valgt??

Egentlig lurer jeg på om jeg bare skal droppe å begynne pga skal gifte oss i aug,og vurderer og prøve på nr 2 etter det..

Men hvem er best da dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en tråd litt lengre ned her...

Jeg har vært kjempefonøyd med Yasmin, men den er veldig dyr!!

Derfor skal jeg bytte til Micrgynon, og de som svarte på tråden min var veldig fornøyd med den.

Cerazette prøvde jeg i et par uker, men kuttet de ut fordi jeg ble et digert hormontroll med masse humørsvingninger...

Men en mulighet er jo å droppe pilla, og event bruke gummi til dere er klare for å prøve igjen...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med yasmin, blør mye mindre av den, får mindre kviser og legger ikke på meg av den.

Skrevet

Morsomt nick! :D

Skrevet

Jeg har bare prøvd cerazette, og likte de IKKE!!

Hadde en god del småblødninger, og var sikkert ett helvete å leve sammen med. Var sur og lei meg hele tiden!!

Det hele toppet seg da jeg hadde mensen i 6 uker!!! dette var andre gang jeg hadde mensen med disse pillene, å første gangen var mensen helt normalt.

Jeg og søsteren min har stortsett samme reaksjon på p-piller, å hun har prøvd yasmine, og var veldig fornøyd med disse.

Men jeg har sluttet på p-piller for godt tror jeg. tror ikke jeg og p-piller kommer til å komme overens noen sinne.

Har prøvd de fleste, å blir ett hormonmonster hver gang!!

Skrevet

Takker:D

Skrevet

Kan man amme når man går på yasmin

Skrevet

nei......

Skrevet

Ok, da får jeg fortsette med cerazette som jeg virkelig hater og gå på blææææææææææææææ hehe

Skrevet

Jeg kommer i alle fall aldri til å anbefale Cerazette for noen!!!

Skrevet

Jeg har brukt Yasmin og var ikke fornøyd, fordi jeg gikk ned 4 kg i vekt da jeg brukte dem. Var fra før av på kanten til undervektig, og ble undervektig da jeg gikk på dem. Vet ikke hvorfor jeg gikk ned i vekt av dem, for levde ellers normalt, men sluttet på dem på grunn av det, og fikk tilbake min "gode, gamle vekt"... Jeg fikk også litt humørsvingninger av dem, så vidt jeg husker. Jeg bruker minipillen Conludag nå, og er kjempefornøyd med den.

Skrevet

da skal æ bynne på dem..vil ned i vekt..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...