Gå til innhold

Ho ho! Fløyelsgrøt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her?

Hvordan går det med prøvinga?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Jeg venter på den #¤"WQ#¤"¤"#¤"#¤#"¤ mensen da!!!

Jeg vet jo når jeg hadde EL, og jeg er laangt over 16 dager etter det, negative tester og ingen symptomer og jeg er rett og slett dritsur nå. Hehe.

Utover det så vurderer jeg å ta det kult med prøvingen frem til august, sånn at det ikke blir min 3de sommer uten utepils ;-)

Der da? Alt ok?

Skrevet

Ja, du har skifta navn igjen. Men et gammelt et nå da heldigvis:)

he he. Du kan vel drikke en pils eller to selv om dere prøver på barn vel?

F.eks. time deg en god fest hver gang du blør? 2 paralgin og en hel haug øl? :)

Ja, jeg sitter her og blør jeg da.. ser ut som et blekt lik av et vrak ifølge min kjære. Men 29 dagers syklus er bra:) Veldig fornøyd med det! Drakk salviete i en 6 dager etter forrige blødning denne gangen..

Og så om en måned nå er jeg i første pp, så egentlig er jeg i minus en nå. Men det kan man vel ikke skrive.

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Ja, jeg tenkte jeg kunne ikke forvirre totalt med nye nick ,dessuten liker jeg Mylian. Hun er tøff.

Jeg kan jo det men per dd. så vet jeg ikke om jeg er gravid eller ei. Og jeg skulle hatt mensen nå.. Hvorfor kommer den ikke? Jeg strsser ikke med den eller noe men jeg lurer jo. Jeg vil jo gjerne prøve igjen snart liksom.

Hvor får man salviete og det hjelper mot blødninger?

29 dagers syklus, lucky you :( jeg hadde el på dag 13 men ingen mens enda:-(

Skrevet

Jeg fant det i en butikk drevet av noen asiater nedi gata her. Ellers er vel helsekosten et fint sted.

Greia med salvie er at den ikke skal drikkes etter eggløsning (og mulig beruktning) pga thujon i den. Men før el er det visst bra for å regulere uregelmessige blødninger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...