Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Dette er et problem i vårt ekteskap. Han stoler fullt og helt på meg. Men jeg klarer ikke å stole på han. Jeg tenker hele tiden at han vil treffe en som en bedre, penere, tynnere etc og jeg er redd for å gi full tillit , sånn i tilfelle jeg skulle bli såret. Dette er natulig nok et stort problem for oss. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Har vært sånn i andre forhold også. Han gir meg absolutt ingen grunn til å ikke stole på han. Han er sjeldent ærlig. Jeg tror det hele grunner i dårlig selvtillit. Det er skikkelig kjedelig. Noen som har hatt det slik og kommet seg ut av det?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 du kan trøste deg med ay ca 80 % er utro i løpet av livet:-) så mest sannsynlig tilhører ikke han den 20 %.. sorry:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 jeg har det slik i perioder der jeg føler meg litt usikker.. har blitt rundt lurt i tidligere forhold, så jeg tenker vel litt for mye av og til...... og bestemte meg når jeg gikk fra x`en at skulle jeg i ett nytt forhold så skulle jeg kunne stole 100% på neste mann, for viss ikke man kan det, hva er da forholdet egentli? men jeg klarer det ikke hele tiden, men prøver så godt jeg kan å legge tvilende tanker til side!! å det gjør forholdet så utrolig mye bedre!!!!! jeg blir hvertfall sur å gretten av å ikke stole på min mann...så hadde jeg ikke klart det så tror jeg ikke forholdet hadde vart like lenge!!! tenk litt på at det er deg han velger å vere med, det er deg han elsker å ønsker en framtid med.. du fortener like mye en tro mann som han fortener en tro dame, hvorfor skal han gå over bekken etter vann viss du er det beste:)? skryt litt mer av deg selv til deg selv så får du bedre selvtillit!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 problemet er vel at de aller fleste av oss føler en trang til variasjon!! blir jo kjedelig med det samme sølet hele tiden og for mange et kjedelig sexliv hvor partneren ligger som et fantasiløst monster:-) Burde jo vært bytterett på partner mener nå jeg da:-) eller at det skulle vært lov til å ha flere partnere:-)
LinnisR83 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Ja, og hadde jeg hatt en mann som deg hadde jeg håpet på at han var utro så jeg kunne slått han ned uten å berøre samvittigheten.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 I motsetning til Dr. Yppert anser jeg det som en stor styrke å tørre å elske en person resten av livet! Og ja, halvparten (og ikke 80%) er utro i løpet av livet, men med den oddsen ville jeg turt å satse på at den mannnen jeg har funnet, er av den bra halvdelen! Slik jeg ser det, er det bedre å være lykkelig i forholdet, gå ut fra at det blir dere to for alltid. Da kommer dere enten til å være sammen for alltid, eller det blir slutt om noen år. Hvis du frykter at han kommer til å være utro, vil du aldri bli lykkelig, og sjansen øker også for at han kommer til å være det, siden forholdet deres er dårligere enn det trenger å være. Simple logic.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Phøøøøø.. Jeg er så slu at du aldri ville funnet ut om mine sidesprang!! Forøvrig er det svært sjeldent utroskap oppdages!!! mulig du burde slå litt oftere... for å være på den sikre siden:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 bytt så mye partnere du bare vil du yppert!! regner med det ikke står så mange i kø som vil ha deg uansett, damene blir sikkert bare glad for å bli kvitt deg!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 hehe.. dette var litt av et regnestykket gitt:-) Hvis feks Hi her ikke er utro i løpet av livet, så betyr det faktisk at den resterende 50%... altså mannen vil være det da:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 problemet er at jeg ikke blir kvitt damene tjukka:-) jeg sliter med en drøss faktisk:-)
Edelweis Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Tror ikke Yppert har hatt noen å være utro med eller mot jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #14 Skrevet 20. mai 2008 heyyyyyyyy.. hva er dette for noe da?? her prøver jeg å føre en sakelig diskusjon med sjaluproppen på toppen her, så komer dere tørrfitter å blander dere inn!! tenker dere er litt hårsåre og er fullstendig klar over at dere på et eller annet tidspunkt kommer til å kjennee følelsen av at partneren er utro:-) Jeg hadde glatt vært det hadde jeg møtt slike rigide brødhuer som dere:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #15 Skrevet 20. mai 2008 Bryr meg ikke så veldig egentlig. Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av, bare han ikke smitter meg med sykdommer.
LinnisR83 Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 Men vi er jo ganske enige om at vi "brødhuer" ikke er intresserte i slike hengekukker som deg? Så den situasjonen du nevner her er så langt fra å bli virkeliggjort at det kan du slippe å tenke på. Utrolig saklig diskusjon, btw. Ikke gidder jeg og fly og tenke på om typen skulle vært utro heller. Finner jeg det ut, er det ferdig snakka. Er ikke værre enn det for meg iallefall. Så snakk for deg selv Dr.Yppert. Du har nok blitt dumpa fordi damene dine har funnet ut hvordan du er, så du er vel bare bitter.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #17 Skrevet 20. mai 2008 Du skal ikke nødvendigvis stole hundre prosent på mannen din, men du skal bli trygg nok på deg selv til å vite med hundre prosents sikkerhet at dersom noe skulle skje med forholdet, så vil du klare deg gullfint! Det er altså deg selv du må ha tillit til.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 Er nok aldri blitt dumpa:-) så bare still deg i kø som alle andre:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 det er vel derfor du er her yppert, for å få snakke litt med oss damene, forstår det at du trenger litt dameprat innimellom;) når dem ikke vil prate med deg i virkligheten.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå