Gå til innhold

Melodi Grand prix - Hvorfor gidder jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for noe forbanna shit!!! Er det mulig å komme med så mye oppgulp? Greit nok.. En og annen sang går til nød ann å høre på, men hallo?

Så hvorfor ser jeg på? Jo, fordi det er TRADISJON. Men nå bryter jeg snart denne dumme familietradisjonen. *grøss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fælt, ja. Har forsøkt avvikle den tradisjonen i 25 år. Men nøttær det? Nei. heldigvis så har jeg dib da:)

Skrevet

Ja, jeg måtte ty til dib nå jeg og.. Jeg skjønner jo at jeg aldri kommer til å bli kurert.. Satan!!

Skrevet

Vel.. nå er jo Maria den reima da!! selv om jeg mener at Grand Prix passer seg best for homser og folk uten utdannelse!! Altså en typisk Hotel Cesarvariant med elendig musikk:)

Skrevet

Du vet å si det du Yppert..

Skrevet

hæ?? prøvde da bare å være litt snill her!!! PMS eller?:-)

Skrevet

Jeg blir like forbanna irritert hvert år når Serbia, Montenegro, Kroatia, Slovenia osv. deler ut sine poeng; "And finally, 12 points to our deeeaaar neighbours Bosnia, yeeeeeey!!"

Skrevet

Snill??? Du??? Jaja. Nice try. ;)

Skrevet

Og hellas og kypros da?

Skrevet

Ok, men de er TO, de gamle jugoslaviske landene kan jo ende opp med å gi hverandre over hundre poeng og vel så det!

Skrevet

Ja, sant... Derfor blir grand prix i øst- europa.. Det er ganske så tragisk det der.

Skrevet

Enda mere tragisk er JEG som må få det med meg likevel, for så å snakke dritt om det i flere dager etterpå.

Skrevet

Hehe:) Akkurat som meg-og sikkert tusenvis av andre tradisjonstro nordmen;-)

Skrevet

Ingen som tvinger dere til å se, så slutt å syt. La oss enkle mennesker som har fulgt med i alle år få ha gleden av å se all "dritten" ;)

Skrevet

Hehehe. Ja, vet du hva! Jeg greier ikke dra meg bort fra den tradisjonen jeg heller, uansett hvor mye tragisk musikk det er! I år kanskje jeg skal ta steget å IKKE lage lister og gi alle terningkast og kommentarer hverken før eller under programmet!

..Er jo passe dumt. Mannen min gir faen i hele skiten, og der sitter jeg med skjemaet mitt mutters alene og er helt med. Prøve å gi litt blaffen i år kanskje?..hehe.

Skrevet

Men i år har vi TRE GP-kvelder, med avstemming og det hele.

Jeg heier fremdeles på Spania, de har en morsom sang!

Skrevet

...arhg nei, det er en sånn plage man får på hjernen! :oP

Har faktisk ikke hørt på så mange i år (spolte meg bare fort igjennom sangene i går), men ble positivt overraska over Israel iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...