solastråler Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 I min familie har vi, alle fått litt hals vondt og de miste renne det snørr. Det er så pyton og få forkjølelse på våren, du blir ALDRI kvitt den! Men nå ser det ut som sommer titter innom her i slutten av uka så vi får håpe neser tørker opp. Og min eldste sønn ikke blir plaget av pollen!
cherry coke Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jepp. Ikke så ille, men hoster og er snørrete begge to. Håper det går fort over=) God bedring!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Her er vi syke alle tre, og jeg begynner i ny jobb i morgen =( får bare tvinge meg selv på jobb...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Nei, ingen av oss som er det. Vi kledde oss godt da...selv om jeg og gubben frøys litt. Det er fordelen med bunad, en kan ha så mye varmt under og det synes ikke =))
Gulosten™ Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Var bare hjemme på 17. mai, bortsett fra en liten tur hos søstra til sambo. Der har de hele tiden vinduer og verandadøra åpen, så jeg holdt på å fryse i hjel. Mulig det ikke har noe med saken å gjøre, men fy FLATE så vondt jeg har i halsen, og det er jo litt morsomt for jeg har jo ikke hals (iflg min samboer sien jeg har tatt mandlene )... Har ligget på sofaen i hele går og i dag... ÆSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå