LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Tenk, barndomsvenninna mi står på en diger scene i Serbia g forsvarer Norges ære! Fikk helt gåsehud her jeg nå, som ikke har sett GP på 21 år!
PAVEEL Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 du har ei utrolig flott venninne:-) nyydelig fra topp til tå:-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 En vakker venninne har du. Ser jo bare så flott ut. De øynene stråler. Hun er sikkert en snill venninne.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Stolt som en hane her jeg sitter! Sikkert ingen som tror meg, men hun fremstår presis som hun er og alltid har vært. Vel, med unntak av en og annen statshemmelighet da. ;-)
Alba44 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Da har sikkert du den kjempefine dialekten også? ;o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 Har nok det ja. Er mange år siden vi hang dagstøtt sammen, men man glemmer ikke sånne jenter så fort. Alltid like sprudlende og bli, og snill som dagen er lang.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, da får jeg nesten takke på vegne av oss begge da. :-) Syns forøvrig at det er godt gjort at hun har klart å holde så bra på dialekta. Litt avslepen er den naturlig nok, men det hører nok bare vi fra bygda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå