olebrum78 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har en stor vid, utrolig god å gå med, men jeg blir ikke så fin.. Ser ut som et telt..... Men belte føler jeg ikke helt for.. Hva synes dere? tunica og tights
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg bruker mye tunika med og uten belter. Noen kan jeg føle at jeg blir litt "bumsete" i og blir nettere med en gang jeg får ett belte i livet. Man får jo mere midje med en gang man får belte på da;) Men er jo smak og behag. Syntes begge dela er fint jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå