Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 høres bare ekkelt ut synes jeg:( Noen som har prøvd dem??
1 høne i haneflokken-født Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 vemmelige, til og med ungene som er pølsegutter spøtta de ut
prekæs Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg spiser ikke mat som er fisk og smaker som kjøtt. Høres kvalmt og mystisk ut. Hælle måne. Fiskepølser skal smake fisk, liksom:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå