Hippomama Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ang manglende mens, har ikke hatt TR siden 8.februar, så i går var jeg til legen! han sa at det var normalt, og at dette var noe som kunne skje ved uttakelse av p-stav...tok en test også, men den var negativ... men fikk beskjed om å ta kontakt hvis den ikke kom innen 2-3mnd, da skulle vi ta en blodprøve...så håper den kommer snart da...så vi kan starte prøvinga!! hehe
Venter09<3med ny spire Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 hei.. bestil deg en time hos en naprapat.. da får du mensen fra 2 -7 dager... på meg gikk det 3 dager og jeg kom da inn i en bra syklus.. mensen hos med uteble i 2 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå