Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ang manglende mens, har ikke hatt TR siden 8.februar, så i går var jeg til legen!

han sa at det var normalt, og at dette var noe som kunne skje ved uttakelse av p-stav...tok en test også, men den var negativ...

men fikk beskjed om å ta kontakt hvis den ikke kom innen 2-3mnd, da skulle vi ta en blodprøve...så håper den kommer snart da...så vi kan starte prøvinga!! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. bestil deg en time hos en naprapat.. da får du mensen fra 2 -7 dager... på meg gikk det 3 dager og jeg kom da inn i en bra syklus.. mensen hos med uteble i 2 mnd...

Skrevet

hva er en naprapat da?

Skrevet

ingen som vet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...