konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 jeg går hjemme og bare teler dagene. er 25+2 i dag og dritt lei. trodde dette var en følelse som kom først 4uker før termin jeg. men neida. har vertfall 3mnd igjenn og kjempe lei. blir stor, har masse kviser, er bare sur og lei meg og verker så jeg ikke kan gå. å så skal det bli sommer og varmt i tilleg? hvordan skal jeg holde ut dette her da? noen som har tips til at det kan bli litt bedre? stakkars samboeren min som må leve med ei sånn megge som jer er blitt i 3mnd til. var jo ik spnn det skulle bli...
hallais Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Skjønner at du blir lei, og nei det er ikke bare idyll å gå gravid... Men hva med å prøve å forandre litt på tankene.. Tenk så heldig du er som får oppleve at et menneske vokser i deg, tenk så lei deg du hadde blitt om noe gikk galt med babyen, tenk så kort tid av livet ditt dette tross alt er, og tenk..dette har du faktisk valgt selv... Sånn prøver jeg å tenke... også nå, snart fem dager på overtid... Lykke til videre!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 ja det er sant men er ikke lett.vi har bodd hos mamma og pappa på under 70kvadrat nå i 3 uker i påvente at leiligheten vi skal ha blir ledig. var greit å bo hjemme da jeg var 16, men det er noen år siden og dette er bare helt pyton. håper dagene forter seg å gå trenger å bli påmint alt positivt jeg kan tenke for jeg er så negativ for tida desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå