temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er ikke så god på sånne luksusgreier. Jeg må f.eks. kjøpe ny mascara for hver gang jeg skal sminke meg for den rekker å tørke inn... Nok om det. Jeg bestemte meg her om dagen for at jeg skulle unne meg en skikkelig god ansiktskrem... Som jeg trodde... dama i parfymeriet prøvde å selge meg både rens og skrubb og før og under og etter osv... Jeg vil ha krem som tar seg av alt, sa jeg, og den skal helst ikke koste skjorta. Hvor mye er du interessert i å betale da, spurte dama (som selvsagt var av det brunbeisa, rosa og veldig blekede slaget). Jeg hadde nå tenkt å holde meg under kr 300,- svarte jeg, og idet jeg sa det ble det musestille i det lille parfymeriet... "NEI, DA KAN JEG IKKE HJELPE DEG. Mens hun la hodet på skakke og fortsatte med ... SÅ BILLIGE KREMER HAR VI IKKE!" Jeg måtte gå litt ned på krava ifht hva kremen skulle utrette og doble prisen før dama og jeg ble enige... Nå tør jeg nesten ikke bruke den for jeg syns den var så dyr! Men den lukter godt da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hahahahah, du er herlig:-) Og du lot deg villig lure!!! Det er jo bare deilig å unne seg litt luksus en gang iblant da. Men et tips er å gå inn på www.strawberrynet.com og bestille der! Da sparer man maaange kroner. Og om du bestiller for under kr 200 pr pakke så slipper du porto. Om du bestiller for mer, så kan du bare søke dem om at de betaler tilbake portoen og det gjør de jammen meg:-) Og så slipper du sånne damer som synes alt under 1000 kroner er ALTFOR rimelig altså!!!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 å gosj....Da hadde jeg vel spara så mye at den tørka inn ja...Her er en dråpe vann i maskaraen nødvendig når jeg en gang tar den frem. Satt i dag å tenkte på en slik krem jeg å.Men leser jo nå at jeg ikke har noe i et parfymeri å gjøre,heheh.... var da ikke så dyrt å holde seg "ung" før eller??
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Sånne damer får meg alltid til å føle meg bomsete og ufiks... Unngår dem så langt jeg kan! Men den aller beste kremen som virker, får du på apoteket i den prisklassen du nevner: A-creme. Inneholder a-vitamin, som beviselig virker på huden i motsetning til alt det rare tullet parfymeridamene vil vi skal kjøpe og betale en liten formue for. Uparfymert, men da kan du jo ta den lukten du liker på deg etterpå i stedet!
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Men ellers - haha, syns jeg ser for meg den seansen i parfymeriet, ja! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå