celodi Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Fikk ikke med meg alt jeg..Men var hun ene mamman syk og skulle dø? Siden hun snakket så mye om hvem som skulle ta over gutten så han slapp fosterfam.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Det var fordi pappan ikke trodde han kom til å klare å ta seg av gutten aleine om mamman døde, derfor var de enig om at foreldrene til mamma skulle få foreldreretten om mamman døde.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Oki, jeg fikk heller ikke med meg at hun hadde leukemi! =(
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Hvem av mødrene var det?:/ Har fulgt med tidligere, men så ikke dagens episode..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Måtte gråte en liten skvett da jeg så det. Så vanvittig fælt det må være å vite at du (kanskje?) skal dø fra det lille barnet ditt!
celodi Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Ja,det var jo kjempe trist da!!! Huff!!!!Har tenkt på henne og den lille gutten siden jeg så det nå... Men må si hun virket bra oppegående og tøff..At hun fikk ordna opp slik som hun ville osv.. Går nok mange tanker på dem ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå