Northernlights Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1086209.ece "Sånn sett er de litt greiere i Sverige enn her hjemme"...sier advokaten hans. Siden jeg vet detaljene til hva hun gjennomgikk natten hun døde, er jeg sjokkert,sint og lei meg over at mannen nå er frisatt inntil videre. Jeg tror på rettferdighet til slutt,uansett. Men akkurat nå er jeg veldig lei meg på stemora mi sine vegne. Slag i ansiktet, dette her.
piano♫ Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Sender deg en klem, skjønner at det er tøft for dere!
Northernlights Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Takk for klemmen, jeg ble selvsagt også lei meg, men klarer fint å skjønne at det jeg føler bare en en bitteliten brøkdel av hva hun går igjennom nå. Jeg er skjelven og opprørt, og vet nå at i Steinkjer går det en farlig mann, helt fritt rundt på gata.Er faktisk redd for hvem han gjør det samme med neste gang. Han gjorde jo dette med ekskona si også, men hun overlevde heldigvis. Hva føler vel ikke HUN, nå?? Uff, for en dårlig dag dette ble... Men som sagt; rettferdigheten VIL seire. Det vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå