Gå til innhold

Heia Sverige


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1086209.ece

 

"Sånn sett er de litt greiere i Sverige enn her hjemme"...sier advokaten hans.

Siden jeg vet detaljene til hva hun gjennomgikk natten hun døde, er jeg sjokkert,sint og lei meg over at mannen nå er frisatt inntil videre.

 

Jeg tror på rettferdighet til slutt,uansett. Men akkurat nå er jeg veldig lei meg på stemora mi sine vegne.

Slag i ansiktet, dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem, skjønner at det er tøft for dere!

Skrevet

Takk for klemmen, jeg ble selvsagt også lei meg, men klarer fint å skjønne at det jeg føler bare en en bitteliten brøkdel av hva hun går igjennom nå. Jeg er skjelven og opprørt, og vet nå at i Steinkjer går det en farlig mann, helt fritt rundt på gata.Er faktisk redd for hvem han gjør det samme med neste gang. Han gjorde jo dette med ekskona si også, men hun overlevde heldigvis. Hva føler vel ikke HUN, nå?? Uff, for en dårlig dag dette ble...

 

Men som sagt; rettferdigheten VIL seire. Det vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...