Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ikke akkurat av da.........................................djeeeezes altså! Hva er egentlig kriteriene for å bli med på dette her`a? Vurderer sterkt å melde meg på neste gang!!!
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Skulle akkkurat til å si det - utrolig rar sang..... Kan vi ikke øve inn et nummer på spa, da? Det hadde vært noe! Vi kunne blitt de nye kvinner på randen! c",)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er med! Vil gjerne ha sånne englevinger da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Ehmm........skulle vi BARE ha VINGER??? Går det bra med en utvasket blondetruse til???
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Når jeg tenker meg om, så har jeg litt vovet undikk, samt sexy boots.... Da er det ingen som merker mangelen på talent heller.... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 Hahahahaha, da redder du oss Reveenka:-))
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Hvis dere ville hatt non ungdommer med åsså, så kunne jo jeg åffra meg da. I motsetning til halvgamle damer(sorry, ass men det er jo det dere er, no offense!) så kler jeg faktisk ganske godt sånn dere sexy unnertøy åsså.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Jippi!!! Vi vil gjerne ha deg med prinsesssin!!!!!!!!!!!!!!! Det er lite drøyt at de gamlizzene skal begynne å kle a sej de gommasjtrusene sine dah!!!!!!! ÆSJ azza!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå