lilios med 3 søte små:-) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 jeg er 13 +2 nå, og jeg har gått med hodepine i over to uker nå.... er blitt mer hoven i fingre og legger (har lagt på meg nesten 2 kg siste uka) og jeg ser svarte prikker forran øynene med gjevne mellomrom.... Har ikke noe time hos lege eller jm før 5 aug, men jeg skal ringe i morgen å høre om jeg kan få kommet inn å måle blodtrykket og sjekke urinen... Men er det virkelig mulig å få sv.skapsforgiftning så tidlig?? hadde det helt på slutten i forrige sv.skap, men da mye sterkere og plutseligere symptomer..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Om du har hatt det før så skal du ikke se bort i fra at du har fått det igjen, men de kaller det vell ikke svangerskapsforgiftning før etter uke 20 tror jeg.. Jeg fikk det også på slutten sist og blir sjekka gjevnlig dette svangerskapet, og alt som kan tyde på SF blir sjekka ekstra opp i.. Villa ha ringt jordmor og forklart du hadde det sist og gjerne vil ha en tidligere kontroll--
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ta deg en tur til legen/legevakta!! Høres ikke helt bra ut......
M*A*S*H* Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Lilios - ring fastlege eller jordmor og be om sjekk i morra! (evt i kveld hvis du blir verre!) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå