Gå til innhold

Jeg har et forhold til mannen til barnehagebestyrerinna!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo alenemor og synes dette er et fint tiltak for å få tilfredstille mine behov. Dessuten liker jeg ikke hun arogante tjukka som styrer sjappa med unger! Noen flere som har slike svin på skogen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er mer bekymringsfult at du omtaler barnehagen til ungen din for "sjappa med unger" Utover det så synes jeg du prøver litt for hardt å provosere fram en reaksjon. Men for all del, stå på!

Skrevet

sikert Yppert som er ute å farer..

Skrevet

Hva mener du med det? Greit at du sikkert er ei som har en utro mann, men det er vel ikke min feil!

Skrevet

Yppert meg her og yppert meg der!! rull inn konspirasjonsteoriene dine tjukka:-)

Skrevet

synes det er lettere å skrive "sjappa" enn barnehagen til ungen!! er det noe å pirke på det da?? Ikke rart det er krig og fred å sånn i verden med slike lettkledde bitch som deg hengende rundt på forumene.

Skrevet

vi hadde et innlegg fra Yppert i går også.. brukte samme utrykk da også ,, RULL inn!!!! hah.. AVSLØRT!!!! DU ER EN IDIOTISK MANN UTEN LIV, SOM SITTER PÅ KVINNEFORUM OG LESER OM FAMILIER FORDI DU IKKE KLARER Å SKAFFE DEG EN SELV!!!!!

Skrevet

Gjeeeeeeeeeeeeeeeesp!!!!!!

Skrevet

krig å fred å sånn?? leker du dum eller er du dum??

Skrevet

Mannen min er ikke utro.Han er sengeliggende,HI.

Fortsatt god bedring til deg.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Arogant barnehage tante eller ikke, syntes jeg veldig synd på henne som har en slik gubbe. Håper du HI, finner deg en flott mann som du blir lykkelig med, slik at du glemmer denne mannen som ikke høres veldig fornuftig ut...

Skrevet

Hør her tjukka!! at slike notoriske late trygdesnyltende tjukkiser som deg klarer ikke å skille hvem som er hvem her inne:-) Ta deg heller en dajm så du klarer å opprettholde blodsukkeret og vekta fremfor å avsløre det ene og det andre:-)

Skrevet

Altså!! jeg er vel for pokker ikke dum!!! Her kom jeg inn for å spørre om et sakelig spørsmål, men NEI DA!! rene hyeneflokken som river meg i stykker her!! jeg prøvde bare å spørre om råd osv eller om andre har opplevd makan!! skjerp dere litt da.

Hi.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Ikke bry deg om de slenger med leppa her inne. Jeg tror de fleste damene her inne er kjappe til å identifisere seg med den stakkars dama som sitter igjen hjemme, mens gubben er utro. Da kommer de i angrepsposisjon med en gang:)

Skrevet

Så godt å høre:-) takk for et fornuftig svar! Ja hadde de sett den dama og hørt henne prate, så hadde de helt sikkert fått sympati med mannen og hvorfor han er utro:-)

Hi.

Skrevet

Har du sex med mannen fordi kona er tjukk og arrogant og derfor ikke fortjener bedre, eller er det fordi du er interessert i mannen? Høres ut som du gjøre det for å straffe dama.

Skrevet

Egentlig bare tilfeldig at jeg møtte han!

Skrevet

Så heldig dine barn er som har ei madrass til mor! -Og de får det nok fint i barnehagen når styreren finner det ut ja...hehehehe--

Skrevet

Madrass?? har kun hatt 2 forhold og 2 sexpartnere hele mitt liv!! Hvem er du som kan komme opp her å kalle meg for det da?

Skrevet

tenk på barna dine om noen finner ut dette da?? og jeg synes det er litt rart at du omtaler barnehagen på den måten. sier bare litt om deg.

Skrevet

omtaler hva?? "sjappa" er da vel ike noe å lage styr for det:-)

Skrevet

At dere gidder å gi dette oppmerksomhet. Så åpenbart tull og tøys!

Skrevet

Heyyy.. ikke bland deg du da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...