Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryggen min er helt forferdelig....Smertene kommer og går. Og det gjør kjempe vondt helt rundt til ribbeina...noen som vet hva det er? Får liksom ikke puste når disse smertene kommer...og det varer vel i noen minutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kink i ryggen? Det høres nesten sånn ut. Ta kontakt med kiropraktor og hør om han kan hjelpe.

Skrevet

Det er ikke noe farlig? For meg eller babyen i magen min?

Skrevet

Kynnere eller rier? Babyen som sparker så du får vondt?

Hvilken uke er du i?

Skrevet

Er det kink, så er det bare vondt, ikke farlig:) Hvis du er ganske langt på vei, så kan det være at barnet sparker i ribbena, og de er ømme av det. Det er heller ikke farlig.

Det kan være magesyren din som er sterk. Det kan faktisk gi vondt hele veien rundt, nederst ved ribbena. Du trenger ikke ha sånne sure oppstøt av det, heller. Dette er heller ikke farlig, men ubehagelig. Da får du hjelp på apoteket.

Men kontakt kiropraktor og hør hva han sier:) Jeg var til kiropraktor da jeg var ca 7 måneder på vei(bekkenlåsning), og jeg fikk god hjelp:)

Babyen ligger trygt den;)

Skrevet

Er i uke 25, så jeg tror og håper på at det ikke er rier iallefall:) Og vet ikke om det er riktig plassering ift kynnere, for det er litt langt oppe på ryggen. Under BH spennen liksom....

Skrevet

Tusen takk for svar. Ja, skal til sånn kna mann til uka. Fått for bekkenlåsning jeg og, så skal høre med han da. Jeg holder en knapp på det med magesyre også...kjenner det er masse veske rundt i brystet som ikke har vært der før. Blir bare veldig redd. Er førstegangs, og har aldri vært borti så mye forandringer i kroppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...