Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.Er det noen av dere som har noen gode tips til en ok søskenvogn?Vi ønsker selvfølgelig en vogn hvor softbag kan legges i vognen og søskenet kan sitte ved siden av.En 2 åring og en nyfødt skal dele vogn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Mine 2 eldste er det 16 mnd i mellom, og da brukte jeg søskenvogn. Den jeg hadde, som jeg var veldig fornøyd med var fra Emmaljunga...Husker ikke hva den het mer..

Skrevet

vi har kjøpt phil & teds vibe..kjempe smart!!! tulla mi blir 2 år når neste blir født.. jeg synes tvillingvognene blir for breie og ville bare irritert meg over at jeg ikke kommer frem over alt:)

Skrevet

vi kjøpte nettopp teutonia team s4 med softbag. virker helt ok den. det blir 18mnd mellom mine når neste blir født.

Skrevet

Jeg har bestilt og fått opp Teutonia Team alu S4 fra Tyskland (freudentalerkinderladen.de) Hentet den i sverige så jeg slapp moms, den kom på 5100,- NOK inkl frakt, en hardbag (en softbag "tyter" ofte litt over til søskenet og gjør plassen der enda mindre), dobbelt vindtrekk, myggnett, regntrekk og hjulbeskyttere. Det er definitivt den vogna som har best plass inni, som kan vendes begge veier og som har låsbare svinghjul framme som er store. Vi var rundt og prøvde mange søskenvogner og var ikke fornøyd med plassen til ungene (ta med deg toåringen rundt og prøv!) og oftest var det vogner som ikke var vendbare og jeg liker å prate med ungene mine når vi går tur, jeg :-) Dessuten, på framovervendte vogner kan man ikke helt holde oppsyn med eldstemann som ofte kanskje kan "plage" den minste litt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...