pusi og lille pusi:) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 d e nån som meine at dem kan se i ansikte på den gravide at fødselen starte... veit ikke kossn d ser ut... veit ikke helt om d stemme...
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har hørt at man kan bli litt hoven i ansiktet når fødselen er rett rundt hjørnet. Ei venninne av meg fikk veldig tykke lepper, akkurat som om det var botox i dem, 2 dager før fødsel. Jeg syns jeg selv har blitt litt "fremmed" i ansiktet i dag, og lurer veldig på om fødselen kan være rett rundt hjørnet. Hva mener dere med erfaring??
M*A*S*H* Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, flere av jentene i barselgruppa mi sa de fikk hovne lepper og nese og kinn det siste dagene før fødsel. Jeg fikk ikke det, men heldigvis kom han for det:-D
Sikkertforgammel Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Det fikk faktisk jeg med min nr 1, men ikke med de andre 3. Jeg fikk veldig hovne lepper, og nesen ble betydelig bredere siste døgnet før jeg fikk sønnen min. Jeg så rett og slett ut som en annen person :S Helt merkelig var det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå