temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ... det er deilig det! Hver åttende uke er det dags for date med fotpleier'n min. Jeg står opp med ett glis om munnen og bare gleder meg. I dag fikk jeg sannelig klippet håret i samme slengen... Herlig!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Vet du,det har jeg faktisk aldri prøvd jeg =0) Men skjønner jo at jeg har missa noe her... Kan tenke meg at det var godt å få overhaling både øverst og nederst ;o) Skulle vel ordna en sånn date jeg å etter hvert.
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Du kunne jo bli med på spa og bestille der vettu - der blir lett prat, vin og sang på kjøpet også!
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Forresten - jeg har en sånn liktorn under ene foten; er det sånt jeg kan gå med til fotpleier tro?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Hørtes deilig ut:-) Synes vi er flinke som prioriterer oss selv innimellom:-) Velvære er undervurdert! PS: Jeg skal på aromamassasje til fredag........hele kroppen takk og jeg gleder meg som en unge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå